Synkronisere Google kalender med Nokia tel~
Fra : Steen J

Dato : 20-12-09 18:16

Er det muligt at synkronisere en Google kalender med kalenderen i en Nokia
telefon?

/Steen J

Fra : Rander

Dato : 20-12-09 18:38

Steen J skrev noget i denne stil, den 20-12-2009 18:16:
> Er det muligt at synkronisere en Google kalender med kalenderen i en Nokia
> telefon?

<http://www.googasync.com/>

Jeg bruger det selv og det fungerer perfekt! De 115 kroner for en
registrering er godt givet ud, men du kan prøve det i 14 dage før du
beslutter dig for om du vil betale.

Det eneste jeg faktisk savner er mulighed for at den KUN synkroniserer
automatisk når telefonen er indenfor rækkevidde af mit WLAN...

http://bamsepetting.dk

Kærligheden kan kun vare evigt,
hvis man hele tiden finder nye kærester. (Marie, 8 år)

Fra : Niels

Dato : 21-12-09 10:10

Steen J wrote:
> Er det muligt at synkronisere en Google kalender med kalenderen i en Nokia
> telefon?
>
> /Steen J

Ja hvis du kan installere mail for exchange på din nokia, kan du gøre
det ganske gratis.

Det virker fint på min N95, maildelen virker dog ikke, men det generer
ikke mig.

Mvh. Niels