MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Extension CLSID Verification Host
Fra : carjuth

Dato : 20-12-09 18:21

Jeg bruger fjernadgangsprogrammet TeamViewer

Når jeg prøver at overføre filer, skriver den:
Extension CLSID Verification Host er holdt op med at fungre....

Hvordan får jeg det til at fungere....?

--
Hilsen
Carsten

Fra : Allan Vebel

Dato : 20-12-09 23:14

carjuth skrev:

> Jeg bruger fjernadgangsprogrammet TeamViewer

Hvilken version? Det er vigtigt at du kører samme
version i begge ender.

> Når jeg prøver at overføre filer, skriver den:
> Extension CLSID Verification Host er holdt op
> med at fungre....

Har du kontakt med klientmaskinen når du prøver?

> Hvordan får jeg det til at fungere....?

Tjek lige Ekstra => Forbindelsesinfo... - står der
Tilladt i det hele?

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk