MS Windows
briani 27239
hvordan overfører man mail fra xp til win7~
Fra : carsten

Dato : 20-12-09 17:30

kører med outlook express på XP, og kører med live mail på win7.

pft
Carsten

Fra : Kurt Lund

Dato : 20-12-09 18:30

"carsten" <carsten@sletdettecdberg.dk> skrev i meddelelsen
> kører med outlook express på XP, og kører med live mail på win7.
>
> pft
> Carsten

Eksportere og importere

Kurt

Fra : carsten

Dato : 20-12-09 18:33

"Kurt Lund" <klander52@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "carsten" <carsten@sletdettecdberg.dk> skrev i meddelelsen

> Eksportere og importere

Ja ok....men kan ikke finde importere inde i live mail på win7

Mvh Carsten

Fra : emjeppesen

Dato : 20-12-09 20:08

carsten skrev:

>Ja ok....men kan ikke finde importere inde i live mail på win7

Der er også lidt kringlet, for du skal vælge File/eksporter/konti i
live mail, så kommer der en dialogboks, hvor du kan vælge Importer

Hilsen emj

Fra : carsten

Dato : 20-12-09 20:24

"emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen

> Der er også lidt kringlet, for du skal vælge File/eksporter/konti i
> live mail, så kommer der en dialogboks, hvor du kan vælge Importer
>

> Hilsen emj

der er slet ikke nogen file / filer i min live mail

Mvh Carsten

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 20-12-09 20:39

> der er slet ikke nogen file / filer i min live mail

Men der er derimod en help knap (spørgsmålstegn) - tryk på den, og bed den
så vise dig hvordan man gør...

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : emjeppesen

Dato : 20-12-09 22:15

carsten skrev:

>der er slet ikke nogen file / filer i min live mail

Til højre - på ikonet ved siden af spørgsmåltegnet kan du vælge om
menulinjen skal være vist eller skjult.

Hilsen emj

Fra : carsten

Dato : 20-12-09 22:42

> Til højre - på ikonet ved siden af spørgsmåltegnet kan du vælge om
> menulinjen skal være vist eller skjult.
>
> Hilsen emj

Got it...og det virkede....super tak for hjælpen.

Mvh Carsten