MS Windows
briani 27239
Windows 7 ?
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 20-12-09 00:24

Findes der i Windows 7 et sted hvor man kan se, hvor lang tid maskinen
har kørt uden genstart/siden sidste boot ?

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-12-09 03:13

Kør CMD skriv dette nøjagtigt som det står:
systeminfo| find "System Boot Time"
Tryk enter.
Så er det bare lidt hovedregning.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Vidal

Dato : 20-12-09 09:59

Jens Peter Karlsen skrev:
> Kør CMD skriv dette nøjagtigt som det står:
> systeminfo| find "System Boot Time"
> Tryk enter.
> Så er det bare lidt hovedregning.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

Er det ikke nok bare at skrive: systeminfo

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-12-09 17:31

Jo, hvis du selv manuelt vil lede efter hvor der står "System Boot
Time".

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Martin S

Dato : 20-12-09 12:48

Brian Vestergaard wrote:
> Findes der i Windows 7 et sted hvor man kan se, hvor lang tid maskinen
> har kørt uden genstart/siden sidste boot ?

Systemets oppetid er angivet i Joblisten på fanebladet for ydeevne.

Joblisten kan fx startes ved at trykke ctrl+alt+del og klikke på start
jobliste eller ved at højreklikke på proceslinien og vælge start jobliste.

Mvh Martin

Fra : Chano Andersen

Dato : 07-01-10 23:48

Martin S skrev:
> Systemets oppetid er angivet i Joblisten på fanebladet for ydeevne.

Herligt med noget ny viden. Havde slet ikke lagt mærke til den...

> Joblisten kan fx startes ved at trykke ctrl+alt+del og klikke på start
> jobliste eller ved at højreklikke på proceslinien og vælge start jobliste.

Min foretrukne mulighed er CTRL+SHIFT+ESC.

- Chano Andersen

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 08-01-10 01:12

Chano Andersen skrev den 07-01-2010:

> Herligt med noget ny viden. Havde slet ikke lagt mærke til den...

> Min foretrukne mulighed er CTRL+SHIFT+ESC.

Den direkte vej... genialt, mange tak

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)