Marker alle som læst automatisk
Fra : Lars Klintholm

Dato : 19-12-09 18:52

Kan man ikke sætte 40tude Dialog til automatisk at markere alle som
læst, når en gruppe forlades? Synes ikke jeg kan finde det flueben

Lars Klintholm

Fra : Carl Drud

Dato : 20-12-09 19:10

Lars Klintholm <nospam2009@klintholm.com> writes:

> Kan man ikke sætte 40tude Dialog til automatisk at markere alle som
> læst, når en gruppe forlades? Synes ikke jeg kan finde det flueben

Det tætteste jeg lige kan komme i tanke om er:

Settings-->General Settings-->Navigation:

Skipping to next unread group marks all messages in current group read

--
Carl

Fra : Lars Klintholm

Dato : 20-12-09 20:27

Den 20-12-2009 skrev Carl Drud i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Settings-->General Settings-->Navigation:
>
> Skipping to next unread group marks all messages in current group read

Jo, men så skal jeg skippe til den næste gruppe i rækkefølge (genvej S).
Jeg ville gerne have det som visse andre nyhedslæsere, så man kan klikke
på en vilkårlig gruppe for at vælge den, og så vil den man forlader være
læst. Men det kan nok ikke lade sig gøre. Forbandet når man skifter
klient. Så skal man også til at lægge en masse vaner om
Tak for svaret, Carl
Lars Klintholm

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-12-09 09:12

Lars Klintholm skrev:

> Kan man ikke sætte 40tude Dialog til automatisk at markere alle som
> læst, når en gruppe forlades?

Man kan bruge event-styring i et script. Der findes en
OnGroupEntered, men der findes ikke en OnGroupExited, så jeg tror
ikke det er muligt.

--
Bertel

Fra : Lars Klintholm

Dato : 21-12-09 09:48

Den 21-12-2009 skrev Bertel Lund Hansen:

> Man kan bruge event-styring i et script. Der findes en
> OnGroupEntered, men der findes ikke en OnGroupExited, så jeg tror
> ikke det er muligt.

Æv. Tak for svaret

Lars Klintholm

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-12-09 11:06

Lars Klintholm skrev:

> Æv. Tak for svaret

Funktionen (marker en gruppe læst) findes som et menupunkt. Den
eneste forenkling består i at man kan lave en funktion der gør
det samme, og give den et ikon eller en genvejstast.

--
Bertel