Foretrukne i Crome.
Fra : RK

Dato : 19-12-09 07:34

Jeg kan ikke finde mine foretrukne i Crome.
Stjernen til venstre for adressefeltet tilbyder kun at gemme adressen...men
hvor er alle mine foretrukne.
Så at der var flueben i at den overfører dem fra !E8 til Crome.

Ralph.

Fra : Ole C

Dato : 19-12-09 10:53

RK skrev blandt andet:

> Jeg kan ikke finde mine foretrukne i Crome.
> Stjernen til venstre for adressefeltet tilbyder kun at gemme
> adressen...men hvor er alle mine foretrukne.
> Så at der var flueben i at den overfører dem fra !E8 til Crome.

Har du ikke et mappe-ikon i højre side kaldet "Andre bogmærker"?

--
vh
Ole C

Fra : RK

Dato : 19-12-09 11:43

Ja men der skal man vel hente dem et efter et eller er det bare sådan det er
i Crome?

Fra : Ole C

Dato : 19-12-09 14:01

RK skrev blandt andet:

> Ja men der skal man vel hente dem et efter et eller er det bare sådan
> det er i Crome?

Hos mig lå alle IE's bogmærker/Favoritter der efter installationen af
Crome....
Men det er ikke for sent for dig: Tryk på skruenøglen og vælg: Importer
bogmærker og indstillinger...

--
vh
Ole C

Fra : Steen

Dato : 19-12-09 11:53

RK <No@email.her> wrote:

> [...]
> hvor er alle mine foretrukne.
> Så at der var flueben i at den overfører dem fra !E8 til Crome.

Bogmærkerne er der rigtigt nok, selvfølgeligt hvis du har husket "vis >
vis altid bogmærkelinien"
--
Steen

Fra : RK

Dato : 19-12-09 17:04

Den lægger bare foretrukne i en undermappe og det er lidt irriterende..
Mappen kalder den "importeret fra !E8".

Fra : Ole C

Dato : 19-12-09 17:22

RK skrev blandt andet:

> Den lægger bare foretrukne i en undermappe og det er lidt
> irriterende.. Mappen kalder den "importeret fra !E8".

Du har ikke opdaget funktionen "Redigér", når du trykker på stjernen til
venstre for adresselinien...?

--
vh
Ole C