MS Windows
briani 27239
hjælp ønskes.
Fra : Elmer Fjort

Dato : 18-12-09 14:13

Det kan godt være at det ikke er den helt korrekte gruppe at spørge i men
jeg vover alligevel.

Min computer og scanner kan lige pludseligt ikke sammen!

Først fik jeg meddelsen at den ikke kunne finde scanneren, når jeg åbnede
Paintshop pro.
efter at have rodet med kalber og ledninger får jeg nu denne lidt kryptiske
meddelse.
Error at cvfwimpt:: open()
Cant open vfw
TwainUI has to exit

Samtidig er der dukket et skærm billed op som jeg aldrig har set før
I hvid og blå med "knapper" i højre side

Nogen som har en ide til hvad pokker der pludseligt er gået galt??

Har også forsøgt at flytte rundt på USB stikkene uden held.

Elmer

Fra : Gamle

Dato : 18-12-09 14:19

Elmer Fjort wrote:
> Det kan godt være at det ikke er den helt korrekte gruppe at spørge i
> men jeg vover alligevel.
>
> Min computer og scanner kan lige pludseligt ikke sammen!

snip

> Nogen som har en ide til hvad pokker der pludseligt er gået galt??
>
> Har også forsøgt at flytte rundt på USB stikkene uden held.

Prøv at afinstallere scanneren. Genstart og lav en ny installation af
scanneren.

Mvh.
Torben