HTC Tattoo - sætte MP3 som ringetone?
Fra : Morten

Dato : 17-12-09 12:00

Hey

Når jeg prøver at skifte ringetone på min HTC Tattoo, kan jeg kun finde en
liste over forudbestemte (og møg kedelige) ringetoner ...

Kan det virkelig passe at man ikke kan ligge nye ringetoner på den, eller
bruge MP3'er som ringetone?

/Morten

Fra : simon

Dato : 17-12-09 12:08

Morten skrev:
> [...]
> liste over forudbestemte (og møg kedelige) ringetoner ...
>
> Kan det virkelig passe at man ikke kan ligge nye ringetoner på den, eller

Hej.
Det kan du sagtens.
Den letteste måde er:
Start "musik"
Vælg den melodi, du ønsker som ringetone,
så den står med skærmbillede af afspilningen,
hvor "Afspilles nu", står øverst.
Tryk på menu-knappen (ved siden af start).
Tryk på "angiv som ringetone",
og nu skulle du kunne vælge mellem -
Telefonens ringetone - Kontaktpersons ringetone - Beskær ringetonen.
Vælg Telefonenes Ringetone, hvis den skal være generel.
mvh
simon
--
www.erling-simonsen.dk

Fra : Morten

Dato : 17-12-09 12:51

"simon" <nyhed.2xx9@gmail.com> wrote in message

> Hej.
> Det kan du sagtens.
> Tryk på menu-knappen (ved siden af start).
> Tryk på "angiv som ringetone"

Fantastisk!! Så er Ekstra Bladets "Vodka Klovn" reklame sat som ringetone

Fra : AN

Dato : 25-12-09 04:35

Tak for hvordan man gjorde...

Men jeg har lige et supplerende spørgsmål, hvordan overføre jeg min
egen musik & ringetoner til HTC Tattoo??

Fra : rookie

Dato : 31-12-09 01:06

On 25 Dec., 12:35, AN <ferrar...@gmail.com> wrote:
> Tak for hvordan man gjorde...
>
> Men jeg har lige et supplerende spørgsmål, hvordan overføre jeg min
> egen musik & ringetoner til HTC Tattoo??

Da tattoo kører med android 1.6 kan det ikke lade sig gøre over
bluetooth. Men ved at benytte det medfølgende USB-kabel er det nu ret
let.

Fra : simon

Dato : 31-12-09 09:32

rookie skrev:

> Da tattoo kører med android 1.6 kan det ikke lade sig gøre over
> bluetooth. Men ved at benytte det medfølgende USB-kabel er det nu ret
> let.
Lige en enkelt kommentar til dit spørgsmål herfra.
Der findes et specielt forum på dansk, hvor man kan
diskutere forskellige ting om HTC-telefoner, deriblandt
også Tattoo.
Det er denne adresse:
http://www.htcforum.dk/default.asp
Det kunne jo være du havde flere spørgsmål, som måske
allerede er besvaret her.

Godt Nytår
simon

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 31-12-09 11:12

rookie skrev den 31-12-2009:

> Da tattoo kører med android 1.6 kan det ikke lade sig gøre over
> bluetooth.

Hvilken betydning har android (1.6) for brugen af bt?

Overvejer nemlig en Xperia X10 hvis jeg skulle blive tvunget til at
skifte min gl. ud.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : simon

Dato : 31-12-09 12:16

Hans Paulin (6310) skrev:

> Hvilken betydning har android (1.6) for brugen af bt?
>
> Overvejer nemlig en Xperia X10 hvis jeg skulle blive tvunget til at
> skifte min gl. ud.

Efter mine erfaringer kan bluetooth i Android (Tattoo) kun tilsluttes
lydenheder, (headsæt,mikrofon) - man kan ikke overføre data og
programmer via bluetooth på denne enhed.
/simon

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 31-12-09 13:25

simon kom med denne ide:

> Efter mine erfaringer kan bluetooth i Android (Tattoo) kun tilsluttes
> lydenheder, (headsæt,mikrofon) - man kan ikke overføre data og programmer via
> bluetooth på denne enhed.

Interessant!

Tak for input!

Hans