frokost i århus på lørdag
Fra : søren brix

Dato : 17-12-09 22:23

Hej Ng

vi er 2 der skal på Aros og juleshopping i århus på lørdag og vi skal i den
fobindelse selvfølgelig have noget et spise til frokost men hvad/hvor er der
et godt sted i nærheden af Aros evt. ???
og gerne sådan rimeligt til at betale (og ikke sushi ..)

Mvh

Jenny og soren

Fra : hl

Dato : 18-12-09 13:40

"søren brix" <jennyogsoren@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> er der et godt sted i nærheden af Aros evt. ???
> og gerne sådan rimeligt til at betale (og ikke sushi ..)

Selv ville jeg gerne på denne: http://www.restaurant-et.dk/
H.

Fra : Peter Lauridsen

Dato : 18-12-09 09:12

Tak for invitationen, men jeg kan desværre ikke komme.
Hilsen Peter

Fra : helle

Dato : 18-12-09 10:02

On 17 Dec., 22:23, søren brix <jennyogso...@mail.dk> wrote:
> [...]
> et godt sted i nærheden af  Aros evt. ???
> og gerne sådan rimeligt til at betale (og ikke sushi ..)

Har prøvet restaurant et - det er et super sted med absolut rimelig
priser. Kan på det varmeste anbefale både den røgede laks og
oksetataren fra frokostkortet.

god fornøjelse.

Helle