WD TV Live spørgsmål
Fra : Mogens

Dato : 17-12-09 02:21

Hejsa

Er der nogen her der ved om en WD TV Live understøtter video filer
lavet med Windows 7 Media Center?
Altså TV programmer optaget på PC'en via en TV tuner og Media Center.
Jeg har nemlig en del
optagelser liggende på PC'en som jeg godt kunne tænke mig at se på mit
TV inde i stuen.

Jeg har Googlet det, men nogen siger at den kan og andre siger den
ikke kan.
Det ville jo være rart at vide inden man smider 1000 kr efter sådan en
media player.

Håber nogen her i gruppen har svaret.

mvh Mogens

Fra : TDN

Dato : 17-12-09 16:42

"Mogens" <moveng@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Prøv at spørge på www.recordere.dk der mange der har en WD TV live og der
forum hvor der jævnligt er spørgsmål og svar om WD TV live.

Mvh
Thomas

Fra : Jesper

Dato : 17-12-09 17:42

> [...]
> ikke kan.
> Det ville jo være rart at vide inden man smider 1000 kr efter sådan en

Hej

Prøv og spørg her, jeg tror der en der ved her.

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=64804&title=wd-tv-hd-media-player-version-20

Mvh

Jesper

Fra : Donny Bruun

Dato : 18-12-09 00:03

"Mogens" <moveng@gmail.com> skrev i meddelelsen
Hejsa

"Er der nogen her der ved om en WD TV Live understøtter video filer
lavet med Windows 7 Media Center?"

No idea. Jeg har den men køre med Vista. Propper en USB-stik i den eller en
ekstern HD til. Virker ok men den har helt klart et problem med at være
synkron. Og det er ret irriterende. Har prøvet med flere forskellige
standarder : nogen virker andre ikke. Lidt af et lotterispil. Men hvis man
kan leve med det, er den da helt klart et hit.

Du kan forøvrigt få den for omkring 600 kr hos Getmore.

Fra : Mads

Dato : 18-12-09 00:10

On Fri, 18 Dec 2009 00:03:29 +0100, "Donny Bruun"
<donnyosmond@cairo.com> wrote:

>Du kan forøvrigt få den for omkring 600 kr hos Getmore.

Det er nu ikke helt korrekt. Det er WD TV du tænker på.
WD TV Live koster altså knap 300 kr mere, selv hos Getmore.

Det er netop netværksunderstøttelsen jeg er blevet lun på hos
den nye WD TV Live. Så jeg slipper for at "slæbe" den
USB stck frem og tilbage mellem PC og TV.
WD TV har jo ikke netværk

mvh Mads

Fra : Donny Bruun

Dato : 18-12-09 01:19

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> den nye WD TV Live. Så jeg slipper for at "slæbe" den
> USB stck frem og tilbage mellem PC og TV.

oh...sorry. mig der tog fejl dér.

Fra : Mogens

Dato : 17-12-09 23:52

On 17 Dec., 16:42, "TDN" <tdnfjernde...@net.telenor.dk> wrote:

> Prøv at spørge påwww.recordere.dkder mange der har en WD TV live og der
> forum hvor der jævnligt er spørgsmål og svar om WD TV live.
>
> Mvh
> Thomas

OK, det vil jeg da prøve. Tak.

mvh Mogens