Medion All-in-one/entertaintment PC
Fra : Henrik

Dato : 15-12-09 17:23

Ser lige at Aldi får ovennævnte maskine på bud fra i morgen.
Er det ikke noget med at det er HP der bygger dem?

På et tidspunkt lavede So ein Sonne DR2 en test af HPs model, da den endnu
kørte Vista, det var ikke alt for godt. Er det blevet bedre med Win 7?

Jeg undrer mig lidt over den lille note omkring hukommelsen, der er på alle
pc'erne. Er der nogen der kan forklare den?

Jeg søger forskellige LP Singler MC CD og CD singler - alle danske, fra slut
80'erne og op til 2002.
Se mere her http://www.123hjemmeside.dk/hallo_derude
(opdateret 06.12.2009)

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 15-12-09 20:39

"Henrik" <hallo_derude@hotmail.comXX> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg undrer mig lidt over den lille note omkring hukommelsen, der er på
> alle pc'erne. Er der nogen der kan forklare den?

Jeg har haft fat i en del Medion computere og har selv 2, men er endnu ikke
stødt på nogen, som skulle være bygget af HP.
Win 7 er væsentlig bedre en Vista, selv om jeg personligt mener, at Vista
har kørt udemærket det sidste års tid, efter at de åbenbart har fået rettet
de værste fejl..
Hvad er det for en lille note der er omkring hukommelsen? På den du hentyder
til, kan jeg slet ikke se, at der er nævnt noget om hukommelsen.

Kurt

Fra : Allan

Dato : 16-12-09 08:26

Efter mange tanker skrev Henrik:
> [...]
>
> Mvh
>
> Jeg søger forskellige LP Singler MC CD og CD singler - alle danske, fra slut

Nej - det er ikke HP, men medion i Tyskland - se www.medion.de
for nærmere info.
Mange af de produkter der findes fra medion er stor-indkøbt fra mange
forskellige leverandører i Kina/Taiwan, men en gennemgående leverandør
er MSI - http://dk.msi.com/ for nærmere info.

Mvh Allan

Fra : Henning

Dato : 16-12-09 13:44

>Jeg undrer mig lidt over den lille note omkring hukommelsen, der er på alle
>pc'erne. Er der nogen der kan forklare den?

Formodentlig den note, at maskinerne leveres med 4G ram, men 32bit
operativsystem kan kun udnytte 3G.

Fra : emjeppesen

Dato : 16-12-09 14:32

Henning skrev:

>Formodentlig den note, at maskinerne leveres med 4G ram, men 32bit
>operativsystem kan kun udnytte 3G.

De lægger sikkert også en 64-bit win7 i kassen, så det skader ikke med
lidt forudseenhed.

Hilsen emj

Fra : Kurt Lund

Dato : 16-12-09 23:14

> [...]
>
> Jeg undrer mig lidt over den lille note omkring hukommelsen, der er på
> alle pc'erne. Er der nogen der kan forklare den?

Når det kommer til So Ein Ding og Hr Sonne så skal man lige tage det med et
kg salt, Hr Sonne
kan få en hver Windows PC til at køre ringe og hvis det ikke lykkes ham så
er farven forkert, Den mand HADER alt hvad der står Microsoft på.

Han er vegatar han spiser Æbler ;)

Mvh
Kurt