gif istedet for flash ...
Fra : mogens

Dato : 02-08-01 23:22

Hvordan får jeg min gif fil frem hvis folk ikke har insalleret flash ?
kode ?

Fra : Michael Peo

Dato : 03-08-01 01:21

Start med a checke for flash (f.eks. med Macromedia's Deplayment Kit:
http://www.macromedia.com/software/flash/download/deployment_kit/
Send folk der ikke har det fornødne plugIn til en alt. side med alm. html,
giffer osv.

/peo
www.bandage.dk

Fra : Peter Jensen

Dato : 05-08-01 00:24

mogens <rhbhnews@email.com> skrev i en news:9kcjr7$nc0$1@sunsite.dk...
> Hvordan får jeg min gif fil frem hvis folk ikke har insalleret flash ?
> kode ?

Har ikke prøvet, men mon ikke man med css kan lægge en layer (z-index) med
gif filen over swf filen. Selvfølgelig efter først via javascript at have
tjekket brugeren for flash plugin.