Nokia N82, hvordan læser man kalenderen un~
Fra : Jakob Munck

Dato : 15-12-09 09:16

Jeg har flere gange været ude for at tale i mobil med mennesker, og så at
skulle aflæse mobilens kalender midt under denne samtale, f.eks. for at se,
hvornår man har tid til det ene eller andet. Men hvordan gør man det med en
N82? Så vidt jeg kan se er der ikke mulighed for at aflæse kalenderen, uden
at lukke ned for samtalen først. Så kan man selvfølgelig ringe op igen
bagefter, men det er jo lidt besværligt.

Findes der en måde at aflæse kalenderen, uden at samtalen afbrydes?

v.h.
Jakob

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 15-12-09 10:33

Jakob Munck wrote:
> Findes der en måde at aflæse kalenderen, uden at samtalen afbrydes?

Ja tryk Valg og vælg dernæst 'Åbn aktiv standby'. Så har du adgang til
alle de normale faciliteter.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dk>
Phone: +45 51941116 Facebook: http://www.facebook.dk/dkscan

Fra : Jakob Munck

Dato : 15-12-09 15:36

"Per H. Nielsen" <phn@dkscan.dkx> skrev i en meddelelse

> Ja tryk Valg og vælg dernæst 'Åbn aktiv standby'. Så har du adgang til
> alle de normale faciliteter.

Tak for det.

v.h.
Jakob