Søger filmtitel
Fra : Mads

Dato : 15-12-09 23:37

Hej

Jeg forsøger at finde titlen på en skrækfilm, vistnok fra starten af
firserne og jeg håber at I kan hjælpe.

Filmen er sikkert en halvdårlig B film

En mystisk virus spreder sig ombord på et tog og de smittede
dør en smertefuld død da sygdommen får deres hjerner til at
svulme op, indtil bla. øjnene popper ud.

Desværre kan jeg ikke huske andet. Det er jo snart 30 år siden,
men filmen gav mig mareridt i ugevis bagefter.
Nu kunne jeg godt tænke mig at se om den virkeligt var så
slem igen.

Er der nogen af jer der kan huske en sådan film?

mvh Mads

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 16-12-09 00:42

Mads skrev:

> [...]
> dør en smertefuld død da sygdommen får deres hjerner til at
> svulme op, indtil bla. øjnene popper ud.

Det er vel ikke "Cassandra Broen"? (The Cassandra Crossing),
fra 1976. Instruktør: George Pan Cosmatos.

--
Herluf :·)

Fra : Peter Knutsen

Dato : 16-12-09 07:50

On 16/12/2009 00:42, Herluf Holdt, 3140 wrote:

> Det er vel ikke "Cassandra Broen"? (The Cassandra Crossing),
> fra 1976. Instruktør: George Pan Cosmatos.

Den så jeg som barn (i starten af 1980'erne); den er ikke voldsomt
skrækfilm-agtig.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Mads

Dato : 16-12-09 21:06

On Wed, 16 Dec 2009 00:42:12 +0100, "Herluf Holdt, 3140"
<herlufholdtFJERN@privat.dk> wrote:

>Det er vel ikke "Cassandra Broen"? (The Cassandra Crossing),
>fra 1976. Instruktør: George Pan Cosmatos.

Nej det er jo en "rigtig" film.
endda en med store navne. og en jeg har set flere gange.

Den film jeg leder efter er en billig B film uden kendte navne,
ihvertfald ikke nogen som jeg kan huske.

Det er også surt at jeg ikke kan huske mere af handlingen,
men det er jo så længe siden. ( Jeg havde lige købt min
første VHS maskine der i starten af firserne og filmen var
en af de første jeg lejede )

mvh Mads

Fra : Jesper

Dato : 17-12-09 00:21

Mads <Mads@nospam.nothanks.com> wrote:

> [...]
> Nu kunne jeg godt tænke mig at se om den virkeligt var så
> slem igen.
>
> Er der nogen af jer der kan huske en sådan film?

Nightmare City
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Mads

Dato : 17-12-09 16:30

On Thu, 17 Dec 2009 00:21:24 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Nightmare City

Mener du denne ?
http://www.imdb.com/title/tt0080931/

For den har da intet med tog eller viirus at gøre.
Det er en zombie film

mvh Mads

Fra : Jesper

Dato : 19-12-09 20:24

On 17 Dec., 16:29, Mads <M...@nospam.nothanks.com> wrote:

> Mener du denne ?http://www.imdb.com/title/tt0080931/
>
> For den har da intet med tog eller viirus at gøre.
> Det er en zombie film
>
> mvh Mads

Sorry, jeg mente Alien Contamination

Fra : Mads

Dato : 20-12-09 11:55

On Sat, 19 Dec 2009 19:23:40 -0800 (PST), Jesper
<spambuster@users.toughguy.net> wrote:

>Sorry, jeg mente Alien Contamination

Den film lyder da slet ikke uninterresant, så det er da en jeg vil se
om jeg kan finde, men nej, det er heller ikke den.
Jeg er ret sikker på at størstedelen af handlingen foregik ombord på
et tog og at balladen skyltes en virus.

Men ellers tak for tippet.

mvh Mads