MS Windows
briani 27239
Gratis Remote SW ala TeamViewer
Fra : Stampe

Dato : 17-12-09 08:23

Findes der noget gratis SW ala TeamViewer? Det skal være lige så skrap til
at komme om bag routere/firewalls mv. og nemt for klienten at starte op? Har
prøvet deres "free" version men den kan kun holde forbindelsen til klienten
i 5 minutter - Det er ikke nok hvis man skal fejlfinde mv.

Mvh
Allan

Fra : Ole C

Dato : 17-12-09 09:19

Stampe skrev blandt andet:

> [...]
> at starte op? Har prøvet deres "free" version men den kan kun holde
> forbindelsen til klienten i 5 minutter - Det er ikke nok hvis man

Der må være et eller andet galt. Jeg har ofte brugt den gratis version af
TeamViewer i langt over fem minutter ad gangen....

--
vh
Ole C

Fra : Stampe

Dato : 17-12-09 09:43

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i meddelelsen
> Der må være et eller andet galt. Jeg har ofte brugt den gratis version af
> TeamViewer i langt over fem minutter ad gangen....

> [...]
Hvilke restriktioner er der så udover at det kun må bruges non-kommercielt?'

Mvh
Allan

Fra : Ole C

Dato : 17-12-09 10:08

Stampe skrev blandt andet:

> Hvilke restriktioner er der så udover at det kun må bruges
> non-kommercielt?'

Mig bekendt ingen. På hjemmesiden fremgår det da også kun, at den er gratis
for private brugere.....

--
vh
Ole C

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 17-12-09 13:46

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse

> Mig bekendt ingen. På hjemmesiden fremgår det da også kun, at den er
> gratis for private brugere.....
>
> --
> vh
> Ole C

Jeg har også brugt TeamViewer flere gange, og hver gang langt over 5 min.
Ved ikke hvor Stampe har fået den information fra, den er da forkert.
Jørgen

Fra : Stampe

Dato : 17-12-09 15:39

"..::JMJ::.." <kaliffen@privat.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg har også brugt TeamViewer flere gange, og hver gang langt over 5 min.
> Ved ikke hvor Stampe har fået den information fra, den er da forkert.
> Jørgen

Det er bare noget jeg har oplevet, men jeg vil lige prøve at installere det
igen og gøre mig nogle flere erfaringer

Mvh
Allan