MS Windows
briani 27239
Diske i dvale
Fra : Hagar

Dato : 17-12-09 01:11

Hej i gruppen

Jeg har fået Win7 ultimate 64 på maskinen, den er som standard sat til øko
kørsel, og dermed også at sættedrevene i dvale. Jeg har kigget lidt her og
der, og fundet noget med dvale, slået det fra, og mine drev går stadig i
dvale. Hvad griber jeg og gør i ?

Hagar

Fra : Rado

Dato : 17-12-09 11:25

On Thu, 17 Dec 2009 01:11:06 +0100, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>der, og fundet noget med dvale, slået det fra, og mine drev går stadig i

Du kan evt. prøve den her:

http://taosoft.dk/software/freeware/drivealive/index.html

Er ikke testet på Win7 men den burde fungere på den, ellers må du godt
lige melde tilbage.

--
Rado

Demokrati: To ulve og et får der stemmer om
hvad de skal have til middag...

Fra : KentBM

Dato : 17-12-09 13:30

Hagar skrev:
> [...]
> her og der, og fundet noget med dvale, slået det fra, og mine drev går
> stadig i dvale. Hvad griber jeg og gør i ?
Der er muligvis hjælp at hente her
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Make-older-programs-run-in-this-version-of-Windows

--

Kent

Fra : KentBM

Dato : 17-12-09 15:36

KentBM skrev:

> Der er muligvis hjælp at hente her
> http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Make-older-programs-run-in-this-version-of-Windows
Pjat. Det skulle have været svar til Steen om hans problemer med XP i Win7.

--

Kent

Fra : Hagar

Dato : 17-12-09 19:36

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> der, og fundet noget med dvale, slået det fra, og mine drev går stadig i

Jeg fandt lige denne side, hvis andre skulle have lyst til at slå denne ting
fra
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Sleep-and-hibernation-frequently-asked-questions#

Nu må jeg så vente og se om det virker

Hagar