MS Windows
briani 27239
2 vinduer automatisk på WIN7
Fra : Dan Andersen

Dato : 16-12-09 16:57

Iflg. Microsoft kan man trække et vindue ud til venstre eller højre og
derved ville det tilpasse sig størrelsen, så man kan have to eller flere
vinduer på skrivebordet på samme tid.
Jeg kan bare ikke få det til at virke.
Er der et flueben jeg ikke lige har krydset eller hvordan gør man det?
Mvh. Dan Andersen

Fra : Per H

Dato : 16-12-09 18:41

On Wed, 16 Dec 2009 16:56:58 +0100, "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk>
wrote:

> [...]
>Jeg kan bare ikke få det til at virke.
>Er der et flueben jeg ikke lige har krydset eller hvordan gør man det?

træk det langt ud til enten højre eller venstre side, så kan du se
rammen trækker sig ud til midten af skærmen, men hvad formålet er med
det, har jeg ikke kunne finde svar på. På nævnte måde kan man vel kun
have to synlige vinduer.

per

Fra : Dan Andersen

Dato : 16-12-09 20:22

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> rammen trækker sig ud til midten af skærmen, men hvad formålet er med
> det, har jeg ikke kunne finde svar på. På nævnte måde kan man vel kun

Hvor skal jeg trække? Ligemeget hvor jeg trækker, sker der ikke det du
nævner og det jeg søger.. har du en fidus?

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-09 21:10

Dan Andersen skrev:

> "Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvor skal jeg trække? Ligemeget hvor jeg trækker, sker der ikke det du
> nævner og det jeg søger.. har du en fidus?

Placer musepilen i tittellinien tryk venstremuseknap ned og før
musepilen med vindue og det hele mod højre eller venstre og vinduet vil
tilpasse sig halv skærmstørrelse, hvis vinduet føres opad vil vinduet
blive maximeret

Fra : Mads

Dato : 16-12-09 21:11

On Wed, 16 Dec 2009 20:22:11 +0100, "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk>
wrote:

>Hvor skal jeg trække? Ligemeget hvor jeg trækker, sker der ikke det du
>nævner og det jeg søger.. har du en fidus?

Tag fat i top-bjælken og flyt vinduet ud til siden.

Når din mus rammer kanten af skærmen bliver vinduet justeret

mvh Mads

Fra : Lars Klintholm

Dato : 16-12-09 21:47

Den 16-12-2009 skrev Dan Andersen i dk.edb.system.ms-windows:

> Hvor skal jeg trække? Ligemeget hvor jeg trækker, sker der ikke det du
> nævner og det jeg søger.. har du en fidus?

Genvej Alt+VenstrePil eller Alt+Højrepil
Lars Klintholm

Fra : Per H

Dato : 17-12-09 16:33

Underligt.. Det virker ikke hos mig.