MS Windows
briani 27239
Win 7 og kopiere f.eks et billede på skær~
Fra : Henning Lund

Dato : 16-12-09 13:30

I XP kunne jeg bare trykke en tast og så rediger/indsæt i paint,
derefter kunne billedet gemmes, det kan jeg ikke få Win7 til,
hvad gør jeg forkert?

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : J

Dato : 16-12-09 13:56

"Henning Lund" <hlFJERNDETTE@vestvejr.dk> skrev i en meddelelse
>I XP kunne jeg bare trykke en tast og så rediger/indsæt i paint, derefter
>kunne billedet gemmes, det kan jeg ikke få Win7 til, hvad gør jeg forkert?

Intet.

Fra : Henning Lund

Dato : 16-12-09 14:04

J wrote:
> Intet.

Det blev jeg méget meget mere klog af.
Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : J

Dato : 16-12-09 14:08

> Det blev jeg méget meget mere klog af.

Du spørger om, hvad du gør forkert, og jeg svarer "Intet", fordi du gør det
rigtige (hvis du gør som du skriver). Vil du have, at jeg skal skrive dit
spørgsmål af som svar eller lave en tegneserie til dig?

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 17-12-09 13:53

"J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse

> [...]
> det rigtige (hvis du gør som du skriver). Vil du have, at jeg skal skrive
> dit spørgsmål af som svar eller lave en tegneserie til dig?

Det er underforstået, at manden ønsker hjælp til at få det til at fungere,
og DER hjælper dit (synes jeg) uintelligente svar ikke ret meget.

Jørgen

Fra : J

Dato : 17-12-09 15:52

"..::JMJ::.." <kaliffen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> "J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse

> Det er underforstået, at manden ønsker hjælp til at få det til at fungere,
> og DER hjælper dit (synes jeg) uintelligente svar ikke ret meget.
>
> Jørgen
Jeg synes, det var meget intelligent, når Lund forklarer, hvordan han hidtil
har gjort i Vista, hvor det angiveligt virkede.
At Lund ikke fatter et tydeligt og klart svar på ét ord, men skal have en
trelinjers historie, der alligevel ikke passer, fordi Lund tilsyneladende
skiftet computer/tastatur og ikke gider læse brugervejledningen, siger
ganske meget om Lund.

Fra : Jørgen M. Jørgensen

Dato : 17-12-09 16:21

J tastede følgende:
> [...]
> skiftet computer/tastatur og ikke gider læse brugervejledningen, siger ganske

Uden at ville starte for meget polemik: essensen ved usenet er at få
hjælp til det/de problemer man har.
Intelligent eller ej, dit svar kommer overhovedet ikke i nærheden af en
mulig løsning af problemet, for der var ingen uddybende spørgsmål,
forklaringer eller mulige anvisninger... og så kunne du lige såvel have
undladt at svare. Det MÅ du da kunne se?

Jørgen

Fra : Ole C

Dato : 17-12-09 17:51

Jørgen M. Jørgensen skrev blandt andet:

> [...]
> forklaringer eller mulige anvisninger... og så kunne du lige såvel
> have undladt at svare. Det MÅ du da kunne se?

Det er spildt energi, at forsøge at tale fonuft til "J", der er en Troll.

--
vh
Ole C

Fra : Allan Vebel

Dato : 18-12-09 01:06

Jørgen M. Jørgensen skrev:

> ... og så kunne du lige såvel have undladt
> at svare. Det MÅ du da kunne se?

Ja, hun er fuldstændig umulig at styre - det er godt
man ikke er gift med sådan en

Hun fortæller ikke hvad hun hedder, andet end J,
og ingen tager hende seriøst.

Det er godt nok synd for hende, for en gang imellem
kommer der faktisk et par guldkorn, men det meste
er brok.

Det er ikke nemt at finde ud af hvad det er brok over,
det er bare brok, hun er altså i brokkealderen

Vi håber på at vi en dag får noget fornuftigt ud fra
hende, hun er jo temmelig dygtig til det hun laver.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Jens Jensen

Dato : 16-12-09 14:11

Henning Lund skrev, Den 16-12-2009 13:29:
> I XP kunne jeg bare trykke en tast og så rediger/indsæt i paint,
> derefter kunne billedet gemmes, det kan jeg ikke få Win7 til, hvad gør
> jeg forkert?

Det lyder som om, du gør det rigtigt, så man skulle næsten tro, at du er
kommet til at slå det fra på en eller anden måde. Du kunne prøve en
genstart.

Windows 7 har også et program til at tage screen dumps:
http://www.w7h.dk/archives/594.

Fra : J

Dato : 16-12-09 14:25

"Jens Jensen" <a@a.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> genstart.
>
> Windows 7 har også et program til at tage screen dumps:

Du er nok nødt til at omformulere dit svar, så Lund kan forstå det.

Fra : Henning Lund

Dato : 16-12-09 14:55

Jens Jensen wrote:

> Windows 7 har også et program til at tage screen dumps:
> http://www.w7h.dk/archives/594.

Tak for et behjælpeligt svar,

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : .Kody

Dato : 16-12-09 14:59

Henning Lund skrev den 16-12-2009:
> I XP kunne jeg bare trykke en tast og så rediger/indsæt i paint, derefter
> kunne billedet gemmes, det kan jeg ikke få Win7 til, hvad gør jeg forkert?

Programmer -> Tilbehør -> Klippeværktøj

..Kody

Fra : Edmund

Dato : 17-12-09 15:06

Henning Lund skrev:
> I XP kunne jeg bare trykke en tast og så rediger/indsæt i paint,
> derefter kunne billedet gemmes, det kan jeg ikke få Win7 til, hvad gør
> jeg forkert?

Har du fået ny bærbar, hvor man på nogle skal fn tasten sammmen med
print screen tasten.

Mvh Edmund.

Fra : Henning Lund

Dato : 17-12-09 15:11

Edmund wrote:

> Har du fået ny bærbar, hvor man på nogle skal fn tasten sammmen
> med
> print screen tasten.
>
> Mvh Edmund.

Ja det er der det går galt har jeg fået oplyst af Ole.

Henning Lund
www.tjae.dk