MS Windows
briani 27239
Jeg havde for travlt med Windows 7
Fra : Hagar

Dato : 15-12-09 21:56

Hej i gruppen

Det er ikke så forfærdeligt mange dage siden jeg spurgte efter et alternativ
til Outlook Express som skal køre under Windows 7 ultimate 64. Fjollet og
ivrig som jeg var for at få 7'eren på maskinen, så glemte jeg jo at skrive
det ned, og nu kan jeg ikke komme langt nok tilbage for at se svaret, er der
en der lige gider at poste svaret til mig igen, så ville jeg blive en glad
man, for det er der i 7'eren, det er da lige til at græde over.

På forhånd tak for hjælpen.

Hagar

Fra : Knud Erik

Dato : 15-12-09 22:07

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> svaret, er der en der lige gider at poste svaret til mig igen, så ville
> jeg blive en glad man, for det er der i 7'eren, det er da lige til at

Er det dette du tænker på

http://groups.google.dk/group/dk.edb.system.ms-windows/browse_thread/thread/6afed07deb13cb22/fa3b1b83d3d55a16?hl=da#fa3b1b83d3d55a16

Fra : Stampe

Dato : 16-12-09 09:30

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> svaret, er der en der lige gider at poste svaret til mig igen, så ville
> jeg blive en glad man, for det er der i 7'eren, det er da lige til at

Hvad med at downloade Windows Live mail?

Mvh
Allan

Fra : Hagar

Dato : 17-12-09 01:08

> Hvad med at downloade Windows Live mail?
>
> Mvh
> Allan

Det er den jeg bruger/brugte, der er så en der har kommet med forslaget på
Thunderbird, og det prøver jeg så af nu.

Hagar

Fra : Jens Jensen

Dato : 17-12-09 02:29

Hagar skrev, Den 17-12-2009 01:07:
> Det er den jeg bruger/brugte, der er så en der har kommet med forslaget
> på Thunderbird, og det prøver jeg så af nu.

Så skal du jo nok have mails overført far Windows Live Mail til
Thunderbird. Det er beskrevet her:
http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?f=2&t=4867. Du kan springe
ned til første indlæg af palmqvist2000 og læse derfra.

Fra : Snavox

Dato : 17-12-09 18:00

Hejsa.
> Det er den jeg bruger/brugte, der er så en der har kommet med forslaget
> på Thunderbird, og det prøver jeg så af nu.

Ja, det var mig. Jeg har hentet Tbird 3 på engelsk og testet den på min
laptop. Den har et par underligheder, så tag og brug den danske
2.0.0.23, indtil de lige får lidt mere styr på deres sidste skrig.

Og kalendervendermæssigt kan man bruge Mozilla Lightning, som også kan
synkroniseres med f.eks. en Google Calendar, så nu har jeg både vores
familiekalender og min egen arbejdskalender i en og samme visning. Ret
så fikst.

Venlig hilsen Poul