MS Windows
briani 27239
Boot CD
Fra : Carsten

Dato : 14-12-09 12:20

http://www.howtohaven.com/system/createwindowssetupdisk.shtml

Denne side beskriver hvordan man laver en renset boot CD til XP når man
har købt en PC med XP.

Er der nogle der har prøvet noget tilsvarende med Windows Vista eller
Windows 7.

Carsten

Fra : J

Dato : 14-12-09 12:29

"Carsten" <carsten_no-mail_@beas.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har købt en PC med XP.
>
> Er der nogle der har prøvet noget tilsvarende med Windows Vista eller

Windows Vista/7 kan ikke være på en cd.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 14-12-09 13:20

J <j@nospam.xy> wrote:

> "Carsten" <carsten_no-mail_@beas.dk> skrev i en meddelelse

> Windows Vista/7 kan ikke være på en cd.

Er det ikke fordi de media man får fra MS indeholder mange udgaver af
Vista/7?

Basic, HP, Business og Premium i 32-bit version på den DVD jeg har. Hvad
ville kun 32-bit versionen af en Vista HP installation fylde?

--
"I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall
out." Grace M. Hopper.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-12-09 13:36

J skrev:

>Windows Vista/7 kan ikke være på en cd.

Sådan er det med bloatware

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Mr.X

Dato : 16-12-09 11:20

"J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse

> "Carsten" <carsten_no-mail_@beas.dk> skrev i en meddelelse

> Windows Vista/7 kan ikke være på en cd.

Må man så ikke bruge en DVD ;0)

Fra : J

Dato : 16-12-09 11:34

"Mr.X" <ingen@post.tak> skrev i en meddelelse

> "J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse

> Må man så ikke bruge en DVD ;0)

Du kan bruge lige hvad du vil, men en opskrift til produktion af en cd kan
ikke blot anvendes ved produktion af en dvd. Det vidste du ikke, vel?