MS Windows
briani 27239
Mail+kalender-løsning til Windows 7
Fra : Jan Smed

Dato : 13-12-09 20:36

Der er mange som efterlyser et mailprogram og en kalenderfunktion i
Windows 7, som ikke længere understøtter MSOE.

Jeg bruger selv Thunderbird til mail og news, og desuden laver Mozilla
programmet "Sunbird", som er dedikeret kalender/kontaktliste.

Thunderbird og Sunbird kan ved hjælp af programmet Mozilla Lightning
"smeltes sammen" til en enhed, så man nu har integreret kalender, mail
og news.

Og så er det gratis.

Fra : KentBM

Dato : 13-12-09 20:47

Jan Smed wrote:
> Der er mange som efterlyser et mailprogram og en kalenderfunktion i
> Windows 7, som ikke længere understøtter MSOE.
> <forkortet>
> Og så er det gratis.
Men ellers er der vel Outlook. Og så er det absolut ikke gratis.

Eller Microsoft Windows Live-produkter. Mail, kalender og kontakter i en
gratis basis-pakke. En meget basis version af Outlook.

--

Kent

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-12-09 23:27

Jan Smed skrev:

>Der er mange som efterlyser et mailprogram og en kalenderfunktion i
>Windows 7, som ikke længere understøtter MSOE.

Hvad er det for en kalenderfunktion i MSOE du hentyder til ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jan Smed

Dato : 14-12-09 03:47

Ivan V. Klattrup wrote:

> Hvad er det for en kalenderfunktion i MSOE du hentyder til ?

Glem det.

Fra : Erik Olsen

Dato : 14-12-09 08:38

Ivan V. Klattrup wrote:

> Hvad er det for en kalenderfunktion i MSOE du hentyder til ?

Jan skriver heller ikke at MSOE har en kalenderfunktion.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen