skifte generator dæksel på CBR600, flydend~
Fra : Lars

Dato : 13-12-09 14:36

Hej

Jeg skal montere et nyt generator dæksel på min Honda CBR600 F4 da det
gamle har fået lidt ridser.

Jeg har sådan set skiftet men inden jeg samler vil jeg gerne vide om
jeg bør bruge flydende pakning omkring den gummi pakning hvor ledningen
går ind ?

Nogen der ved det ?

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : daniel

Dato : 13-12-09 09:40

On Dec 13, 2:35 pm, Lars <lcbfjen@de...@pc.dk> wrote:
> [...]
>
> Jeg har sådan set skiftet men inden jeg samler vil jeg gerne vide om
> jeg bør bruge flydende pakning omkring den gummi pakning hvor ledningen

flydende pakning på selve pakning... så hvis der pakning giv den også
flydende pakning.