Suzuki 2010 priser
Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 13-12-09 09:23

Hvis nogen mod forventning ikke har set de nye Suzuki priser, så er de her.

Jeg kan ihvertfald se, at min GS500 nok lige er faldet ca. 10.000 kr. i
værdi

http://www.kok-mc.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=76&Itemid=61

--
/Jens S., Esbjerg
SYM Jet 100, GS 500 F

Fra : TWL

Dato : 13-12-09 10:55

Jens S., Esbjerg wrote:
> [...]
>
> Jeg kan ihvertfald se, at min GS500 nok lige er faldet ca. 10.000 kr. i

Så er det du skal glæde dig over at du ikke købte en GSXR1000

Thomas

Fra : Ole Hansen

Dato : 13-12-09 12:33

TWL wrote:

> Så er det du skal glæde dig over at du ikke købte en GSXR1000

Ja føj =) Det er prisen når man vil ha' toppen af poppen - sådan gør
Suzuki jo hvert år. SV650S er godt nok også på udsalg - selvom det er
ved at være en gammel model, så får man immervæk en fin cykel for 70.000,-

--
Ole Hansen

Fra : Ole Hansen

Dato : 13-12-09 12:37

Ole Hansen wrote:

> Suzuki jo hvert år. SV650S er godt nok også på udsalg - selvom det er
> ved at være en gammel model, så får man immervæk en fin cykel for 70.000,-

Eller er det en fejl? På Magacin.dk står den til 70K, mens der står 80K
hos Kok.. http://magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=803

--
Ole Hansen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 15-12-09 07:33

Ole Hansen skrev:

> Ja føj =) Det er prisen når man vil ha' toppen af poppen - sådan gør
> Suzuki jo hvert år. SV650S er godt nok også på udsalg - selvom det er
> ved at være en gammel model, så får man immervæk en fin cykel for 70.000,-

Det er det da ikke noget at sige føj til!?

Heldigvis er der flare af de andre der er ved at lære det.

Hurra for en importør der prøver at skaffe betalbare motorcykler til det
danske marked!
Føj til dem der holder priserne i top for at "føjes" de kunder der købte
i sidste måned :-\

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Ole Hansen

Dato : 15-12-09 10:11

J.C.Kløve wrote:

> Det er det da ikke noget at sige føj til!?

Derfor smileyen og den efterfølgende forklaring.

> Hurra for en importør der prøver at skaffe betalbare motorcykler til det
> danske marked!
> Føj til dem der holder priserne i top for at "føjes" de kunder der købte
> i sidste måned :-\

Jeg er enig. Det kan godt være, Suzuki er noget skrammel, billigt lort,
bøttejern og så videre og så videre - men de har altså en importør der
kan finde ud af at forhandle priser - og de andre importører er begyndt
at kigge under "købmandskab" i ordbogen også.

--
Ole Hansen

Fra : Armand

Dato : 15-12-09 12:27

Ole Hansen skrev:
> TWL wrote:
>
> ...........SV650S er godt nok også på udsalg - selvom det er
> ved at være en gammel model, så får man immervæk en fin cykel for 70.000,-

Ikke mindst når man betænker at dét er meget tæt på den brugtpris som de
første årgange holdt langt ind i dette årtusinde

Overskudslagre grundet et marked der med ét er faldet tilbage over hele
kloden, er sikkert årsagen til tidens gode priser.
Som før set så lønner det sig også denne gang at have penge/råd når
andre ikke har

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 15-12-09 07:07

Som købmand er det vel ens fornemste 'pligt' at skaffe kunderne varen
til attraktive priser. Det er også godt for konkurrencen.

At det så er skidt for dem der købte sidste år, må vejes op mod det
forventede mersalg. For hver krone Reinhardt får cyklen billigere hjem
fra Japan, sparer forbrugeren jo tre kroner!

Så dårlige er Skruzukierne jo heller ikke ... til prisen. Om det så er
dårligt købmandsskab eller produkt-arrogance der holder priserne oppe
på andre mærker er jo svært at sige. Når de triller af samlebåndet er
der næppe den store forskel ... de er produceret billigst muligt!

--

/Hekto