MS Windows
briani 27239
Disable XP´s indbyggede antivirusprogram
Fra : Preben Andersen

Dato : 13-12-09 16:56

Hvordan er det lige man disabler det indbyggede antivirusprogram i XP? Jeg
er logget ind som administrator, men kan ikke i afbryde programmet i
Sikkerhedscenter.
--
mvh/Preben

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-09 17:12

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i meddelelsen
> Hvordan er det lige man disabler det indbyggede antivirusprogram i XP? Jeg

Øhh. XP har ikke "indbygget" antivirus.

--
Hilsen Ole Axelsen. (5771)

Fra : Preben Andersen

Dato : 13-12-09 17:44

"Ole Axelsen" <oleaxelsen(a)stenstrupmail.dk> skrev i meddelelsen

> Øhh. XP har ikke "indbygget" antivirus.

Du har ret. Det er længe siden jeg rodede med XP, så jeg havde glemt, at
Sikkerhedscenter også viser brug af 3. parts programmer.
--
mvh/Preben

Fra : J

Dato : 13-12-09 17:30