MS Windows
briani 27239
Taste kombination til sleep-funktionen
Fra : Vidal

Dato : 13-12-09 11:41

Win XP

Jeg har fået et tastatur uden nogen Sleep-tast.

Kan jeg få min computer til at sove uden den?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ole C

Dato : 13-12-09 11:50

Vidal skrev blandt andet:

> Win XP
>
> Jeg har fået et tastatur uden nogen Sleep-tast.
>
> Kan jeg få min computer til at sove uden den?

Ja - nemt:
http://articles.techrepublic.com.com/5100-10878_11-6028013.html

--
vh
Ole C

Fra : Vidal

Dato : 13-12-09 12:34

Ole C skrev:

> Ja - nemt:
> http://articles.techrepublic.com.com/5100-10878_11-6028013.html

Tak for dit svar.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ole C

Dato : 13-12-09 13:58

Vidal skrev blandt andet:

> Tak for dit svar.

Selv tak.

Andre genveje du måske kan have glæde af:

Shutdown: %windir%\System32\shutdown.exe -s
Reboot: %windir%\System32\shutdown.exe -r
Logoff: %windir%\System32\shutdown.exe -l
Hibernate: %windir%\System32\rundll32.exe powrprof.dll,SetSuspendState
Hibernate

--
vh
Ole C