16" Offroad/Dualsport - hvor?
Fra : LasseNC

Dato : 12-12-09 11:15

Jeg har søgt længe nu, men jeg kan simpelthen ikke finde nogen 16" dæk
nogle steder?

De skal være grove i mønstret, og der ender sporet så ;/

Fra : Torben Scheel

Dato : 14-12-09 07:37

LasseNC wrote:
> Jeg har søgt længe nu, men jeg kan simpelthen ikke finde nogen 16" dæk
> nogle steder?
>
> De skal være grove i mønstret, og der ender sporet så ;/

Heidenau?

http://www.reifenwerk-heidenau.de/modules/reifenliste/view.php?point=2&rtyp=10

--
vh
Torben

Fra : Thorbjørn

Dato : 14-12-09 18:35

> [...]

Min NX'er bruger også 16" bagpå.

http://www.motomike.eu/mcbutikken/category/20900000000/vehicle/17620/article/88291

Ifølge et amerikansk forum jeg følger er det ikke til at opstøve dæk til
denne størelse. Der er så vidt jeg ved kun to valgmuligheder til min. Ved
ikke om det er generelt for 16".

Thorbjørn