MS Windows
briani 27239
Windows7 Hvordan???
Fra : No@Mail

Dato : 12-12-09 08:19

Jeg købte en ny Bærebar for ca. 3 måneder siden, og der var en garanti om,
at man kunne få opgarderet til windows7
til en billig penge når den udkom.

Men jeg har ingen idé om hvad jeg skal gøre for at få den. Jeg har
registeret min Acer med produkt og serienummer og i min naive tro troede
jeg, at det forgik automatisk.

Kan nogle evt. hjælpe hvordan jeg skal gøre for at få fat i udgaven, uden at
skulle give den fulde pris ?

mvh Kim

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-09 08:53

No@Mail skrev:
> [...]
> jeg, at det forgik automatisk.
>
> Kan nogle evt. hjælpe hvordan jeg skal gøre for at få fat i udgaven,

Du har selvfølgeligt læst på følgende side
http://www.acer.com/windows7upgrade/

Fra : No@Mail

Dato : 12-12-09 10:25

"Paul Østerby Sørensen" <paulsorensen@youmail.dk> skrev i meddelelsen
> Du har selvfølgeligt læst på følgende side
> http://www.acer.com/windows7upgrade/

Ja ja selvfølgelig har jeg det Tak for det Poul det var lige det jeg
manglede
ja 107 kr. for en opgardering til windows7 må man sige at er billigt

mvh Kim