numre fra smadret tlf?
Fra : MariaH

Dato : 11-12-09 18:15

Kan man på nogen måde få numrene fra en SE over på simkort, når displayet er
smadret?

Har prøvet med SE pc suite, men den kan ikke finde mobilen.

--
Maria

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-12-09 18:44

MariaH skrev:

> Kan man på nogen måde få numrene fra en SE over på simkort, når displayet er
> smadret?

Hvis det kun er displayet, burde det kunne lade sig gøre ved at
taste de rigtige taster i blinde. Hvis du skriver hvilken model
det er, er der måske en med samme model der vil skrive den
præcise opskrift?

Hvis der er mere end displayet der er røget, virker det måske
ikke.

--
Bertel

Fra : MariaH

Dato : 11-12-09 22:02

> [...]
> præcise opskrift?
>
> Hvis der er mere end displayet der er røget, virker det måske

Det er en SE w200i.

--
Maria

Fra : RK

Dato : 12-12-09 14:16

Sæt dig med en telefon med tilsvarende styresystem og gør det samme på begge
telefoner samtidigt.

Fra : MariaH

Dato : 13-12-09 14:48

> Sæt dig med en telefon med tilsvarende styresystem og gør det samme på
> begge telefoner samtidigt.

Men når jeg nu laver denne backup hvis det kan lade sig gøre. Kan jeg så få
numrene overført til en anden mobil feks til en C905? - Når den smadret er
W200?

--
Maria

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 13-12-09 14:56

"MariaH" <m_h_k79@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> få numrene overført til en anden mobil feks til en C905? - Når den smadret

Det burde kunne lade sig gøre....
Hvis du installere SE's PC Suite, og syk. mellem din PC og mobil, så burde
der være en mulighed for, at programmet kan læse numrene fra mobilen.

Fra : MariaH

Dato : 13-12-09 15:27

> Det burde kunne lade sig gøre....
> Hvis du installere SE's PC Suite, og syk. mellem din PC og mobil, så burde
> der være en mulighed for, at programmet kan læse numrene fra mobilen.

Jeg har SE pc suite på min pc. hvor skal suk være?

--
Maria

Fra : MariaH

Dato : 13-12-09 15:36

Kan slet ikke komme ind på tlf med pc suite

øv øv øv

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-12-09 17:27

MariaH skrev:

> Men når jeg nu laver denne backup hvis det kan lade sig gøre. Kan jeg så få
> numrene overført til en anden mobil feks til en C905? - Når den smadret er
> W200?

Hvis numrene bliver overført til simkortet, kan du bare sætte det
ind i en anden SE-mobil og hente hele striben ind i hukommelsen.

Det eneste problem - og det er lift træls - er at der er en
indgang for hvert eneste nummer. Hvis man har gemt en kontakt med
fastnet, mobil og fax, så er der tre eksemplarer af den kontakt,
én med hver nummer, og navnet har fået tilføjet /H, /M og /F. De
skal samles manuelt. Men man får altså alle numrene med over.

Jeg har en gammel T610 liggende (og det er faktisk en okay mobil
til det vigtige). Jeg har sendt hele min kontakliste til den via
bluetooth. Det betyder at jeg kan få den komplette liste kørt
over (i normalt format) på en ny mobil hvis den jeg bruger,
skulle gå i stykker. Det er en måde at lave backup på.

--
Bertel

Fra : Anders Pedersen

Dato : 13-12-09 08:07

On 13 Dec., 15:36, "MariaH" <m_h_...@hotmail.com> wrote:
> Kan slet ikke komme ind på tlf med pc suite
>
> øv øv øv

Jeg gætter at du bruger data kablet til usb.
Når du sætter kablet til telefonen vil den jo komme med en menu hvor
der vælges telefon tilstand.
her skal man vel gætte gætte sig til hvornår den kommer og trykke ok.

Så burde SE pcsuite finde telefonen.
Ellers måske et nyt display hvis ikke der er andet der fejler.

Men hvis nummerene ligger på simkortet er del vel bare sætte det over
i en anden telefon eller en simkort læser.
Ligger de på telefonen er det straks værre

Hvis ikke de ligger på simkortet eller at pcsuite kan finde den skal
man ind i telefonens elektronik.
Det er det samme som med at hente data fra en død telefon, her ved jeg
ikke om det kan ladde sig gøre.

Fra : MariaH

Dato : 14-12-09 18:43

[...]

Desværre ligger nogle numre på simkortet, andet på mobilen. Jeg kan ikke
komme i kontakt med mobilen på nogen måde. Når man tænder den blinker den
bare rødt.

--
Maria

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-12-09 22:19

MariaH skrev:

> Desværre ligger nogle numre på simkortet, andet på mobilen. Jeg kan ikke
> komme i kontakt med mobilen på nogen måde. Når man tænder den blinker den
> bare rødt.

(Jeg risikerer at få en på kassen)

Du *har* vel husket at lade den op?

--