Vedr. Serienummer i Nokia 3500c
Fra : Karsten Nielsen

Dato : 11-12-09 16:40

Hejsa

Jeg står og skal bruge mit Serienummer på min Nokia 3500c
Jeg ved godt at man skal tage batteriet ud og så skulle man kunne se
det men jeg syntes ikke at jeg kan finde det. Er der mon nogen derude
som ved hvordan sådan et Serienummer evt. skal se ud.

Der står bla. "Type RM272" - Og "Model 3500c"

Og "IC 661U-RM272"

Men intet om noget Serienummer.

Mvh Karsten

Fra : simon

Dato : 11-12-09 16:56

Karsten Nielsen skrev:
> [...]
> som ved hvordan sådan et Serienummer evt. skal se ud.
>
> Der står bla. "Type RM272" - Og "Model 3500c"

Det er vel ikke IMEI nummeret, du skal bruge?
Det finder du ved at trykke *#06#
/simon

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 11-12-09 17:25

On Fri, 11 Dec 2009 16:56:20 +0100, simon <nyhed.2xx9@gmail.com>
wrote:

>Det er vel ikke IMEI nummeret, du skal bruge?
>Det finder du ved at trykke *#06#
>/simon

Hej Simon
Jeg har prøvet #06# men får bare denne besked "Ukendt resultat"
Nu har jeg så lige haft batteriet ude igen og kan desværre ikke se at
der står IMEI nogen steder

Karsten

Fra : simon

Dato : 11-12-09 17:30

Karsten Nielsen skrev:

> [...]
> Jeg har prøvet #06# men får bare denne besked "Ukendt resultat"
> Nu har jeg så lige haft batteriet ude igen og kan desværre ikke se at

Hbvad med at taste det ind jeg skrev?
du glemte stjernen!
/simon

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 11-12-09 17:31

On Fri, 11 Dec 2009 17:29:33 +0100, simon <nyhed.2xx9@gmail.com>
wrote:

>Hbvad med at taste det ind jeg skrev?
>du glemte stjernen!
>/simon

Okey skal det så være #06#* eller #06#*

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 11-12-09 17:35

>Okey skal det så være #06#* eller #06#*

Det kan da bare ikke passe at det skulle være så svært at finde det
Serienummer

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 11-12-09 17:39

On Fri, 11 Dec 2009 17:35:17 +0100, Karsten Nielsen
<knielsen171@gmail.com> wrote:

>Det kan da bare ikke passe at det skulle være så svært at finde det
>Serienummer

Nu har jeg prøvet at indtaste #06#* og #06*
Men i begge tilfælde er det åbentbart en genvej til at oprette en ny
kontaktperson

Karsten

Fra : simon

Dato : 11-12-09 17:43

Karsten Nielsen skrev:

> Nu har jeg prøvet at indtaste #06#* og #06*
> Men i begge tilfælde er det åbentbart en genvej til at oprette en ny
> kontaktperson
>
> Karsten
Prøver med runer:
STJERNE FIRKANT 06 FIRKANT