Invasion of the Body Snatchers - hvor mang~
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 11-12-09 22:59

http://www.imdb.com/find?q=invasion+of+the+body+snatchers;s=tt

umiddelbart når jeg kikker på imdb så er der 3 - men jeg har bare en ide om
der kom en i
80 erne eller 90 erne - men måske husker jeg forkert ?

Den fra 1956 var den første gysser jeg så i mit liv da jeg var 6-7 år ( den
var ved at tage livet af mig den gang ) :)
Den fra 78 er go - har lige set den fra 07 og den er sgu også fed ..

filmen ( ene ) er i min bog en klasikker og optagelsen fra 56 var måske
fødslen på det gys som går igen ofte ved f.eks stepen King
med det man kender som ligner sig selv men er noget andet ... på den anden
side er den også en slags zombi film - hvor zombierne tager sig fysisk godt
ud

som jeg sider og tænker på den fra 07 med Nicole KIdmann - der er en
interessant tanke i den - at det er menneskehedens grusomme frelse
efter mennesket er en anden er det slut med krig voldtægt mord osv.

Bogen bag filmen er en undselig kiosk roman jeg en gang fandt til under 10
kr. - men den er bestemt værd at læse ( hvis man kan finde den )

Mv.
BMM

Fra : Steen

Dato : 11-12-09 23:32

On 2009-12-11 22:58:43 +0100, "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> said:

> [...]
> der kom en i
> 80 erne eller 90 erne - men måske husker jeg forkert ?

Jeg mener jeg har set tre forskellige. I denne uge så jeg The Invasion
fra 2007, og blev grummeligt skuffet.
Det eneste gode jeg kan sige om den, at Nicole Kidman så mindre ranglet
ud end hun plejer - og så var den flot i Blu-ray.
Selve filmen kommer nu ikke ind på nogle af mine hitlister.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 12-12-09 22:59

Steen wrote:

> Jeg mener jeg har set tre forskellige. I denne uge så jeg The Invasion
> fra 2007,

Nå jeg synes faktisk den var meget go

> og blev grummeligt skuffet.
> Det eneste gode jeg kan sige om den, at Nicole Kidman så mindre
> ranglet ud end hun plejer - og så var den flot i Blu-ray.

Hmm ja jeg køber den når det en gang kommer til en fornuftig pris det er jo
ikke bare skiverne
der er også dømt ny projektor - jeg kunne nok finde det på reserverne men så
ville min rejse til udlandet buffer ryge
og det går ikke ..

> Selve filmen kommer nu ikke ind på nogle af mine hitlister.

altså det vil jeg da gi dig den fra 56 er er nok den bedste

og der er kun 3 satte mig til at se bonus materiale efter jeg havde skrevet
det her ...

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 11-12-09 23:44

Det gør du ikke: http://www.imdb.com/title/tt0106452/ er fra 1993.

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 12-12-09 23:02

Jørgen Grandt wrote:
> Bo M. Mogensen skrev bl.a.:

Hej Jørgen

skide godt så er jeg da ikke blevet helt dement :)

den vil jeg sgu have ..

Mv.
BMM

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-12-09 00:39

Jørgen Grandt wrote:

> Det gør du ikke: http://www.imdb.com/title/tt0106452/ er fra 1993.

så nu har jeg bestilt de 3 fra 56 til 93 fra england ... mit engelsk er ikke
dårligt men det iretere mig lidt at amazon gør så lidt ud af at skrive om og
hvis hvilke subs der er på ....

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 13-12-09 00:49

Bo M. Mogensen skrev:

> så nu har jeg bestilt de 3 fra 56 til 93 fra england ... mit engelsk
> er ikke dårligt men det iretere mig lidt at amazon gør så lidt ud af
> at skrive om og hvis hvilke subs der er på ....

Jah, nu har du jo bestilt dem, men ellers står der lidt om dem her:
http://www.laserdisken.dk/html/search.dna?DO=sog&sogfelt=Stj%E5lne+kroppe&x=33&y=21

--
Jørgen Grandt

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-12-09 10:00

Jørgen Grandt wrote:
> Bo M. Mogensen skrev:

Hej Jørgen

> Jah, nu har du jo bestilt dem, men ellers står der lidt om dem her:
> http://www.laserdisken.dk/html/search.dna?DO=sog&sogfelt=Stj%E5lne+kroppe&x=33&y=21

ja den fra 90 erne der tror jeg at jeg skal være mere ind almindelig heldig
for at få den med dk subs
den fra 78 - ja måske har de en multi sub der ligger - den fra 56 - har jeg
en eller anden fornemelse af jeg godt kunne være heldig
jeg har den på whs - tiltuskede mig et kopi i australien hvor jeg fandt den
for 10 - 11 år siden

Mv.
Bo

Fra : Peter Knutsen

Dato : 13-12-09 02:48

Bo M. Mogensen wrote:
> så nu har jeg bestilt de 3 fra 56 til 93 fra england ... mit engelsk er ikke
> dårligt men det iretere mig lidt at amazon gør så lidt ud af at skrive om og
> hvis hvilke subs der er på ....

Ja, det er ret irriterende.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-12-09 09:56

Peter Knutsen wrote:

> Ja, det er ret irriterende.

ja jeg har palementeret frem og tilbage med dem om det og jeg for da nogen
lange og venlige svar men de køre mildest talt i ring
og ender altid ved at de kan de altså ikke vide og det er ikke muligt for
dem at tjekke det før jeg bestiler varen ...

Fra : Optimus Prime

Dato : 14-12-09 08:39

Bo M. Mogensen skrev:
> så nu har jeg bestilt de 3 fra 56 til 93 fra england ... mit engelsk er ikke
> dårligt men det iretere mig lidt at amazon gør så lidt ud af at skrive om og
> hvis hvilke subs der er på ....

Nu er siden godt nok på engelsk; men http://dvdcompare.net oplyser gerne
hvilke undertekster der er på diverse udgivelser...