bjergkøbing grandprix
Fra : søren brix

Dato : 11-12-09 20:54

Hej Ng

jeg havde egentlig tænkt mig at jeg skulle se bjergkøbing grandprix her til
jule med sønnen, men den er jo ikke til at opdrive nogen steder her i dk ???

den findes kun på en norsk hjemmerside www.caprino.no til ca 180.-kr incl
porto....
men hvordan er det nu lige med reglerne mht. til indførsel af varer fra et
ikke eu land ??

den skal være på DVD

mvh

Søren

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-12-09 21:42

http://www.dvdcity.dk/?51O49XO4934XO4932373134X322

Fra : søren brix

Dato : 11-12-09 22:43

meddelelsen news:4b22ae82$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "søren brix" <jennyogsoren@mail.dk> skrev i meddelelsen

> http://www.dvdcity.dk/?51O49XO4934XO4932373134X322

de har den så heller ikke på lager man kan kun bive skrevet op til den..

mvh

Søren

Fra : Henrik Laursen

Dato : 13-12-09 15:58

søren brix <jennyogsoren@mail.dk> wrote in

> [...]
> meddelelsen news:4b22ae82$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> de har den så heller ikke på lager man kan kun bive skrevet op til

Der er en vis tradition for at den bliver vist som en nytårs film 1 Januar
om morgenen på dansk tv, men jeg husker ikke lige om det er DR eller TV2
der viser den.

--
Henrik Laursen

Fra : Sybil

Dato : 12-12-09 11:49

"søren brix" <jennyogsoren@mail.dk> wrote in message

> [...]
> porto....
> men hvordan er det nu lige med reglerne mht. til indførsel af varer fra et

Hej Søren

Det er ikke helt det samme, men kan du ikke låne den på biblioteket?
Så kan I jo i det mindste se den.

Mvh
Majken

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 12-12-09 11:59

søren brix skrev:

> jeg havde egentlig tænkt mig at jeg skulle se bjergkøbing
> grandprix her til jule med sønnen, men den er jo ikke til at
> [...]

Har du sikret dig, hvilket sprog den er på, hvis du køber
den i Norge?

Da jeg så den i 1976, var den med dansk tale.

Som Sybil foreslår, ville jeg også prøve biblioteket først.

--
Herluf :·)

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 12-12-09 12:14

"søren brix" <> skrev i meddelelsen ...
> [...]
> porto....
> men hvordan er det nu lige med reglerne mht. til indførsel af varer fra et

http://www.haushoej.dk/product.asp?product=27812
Har handlet der. Det var op til en sommerferie. Fik en e-mail at på grund af
ferie kunne der gå 3 uger. Fairnok. Der gik to dage så var filmen med
posten.
Det er da service Var forresten samme film.

mvh
Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-12-09 11:51

"søren brix" <jennyogsoren@mail.dk> skrev i meddelelsen

> den skal være på DVD
>
> mvh
>
> Søren

Nu har du chancen. Optag den selv.

Den sendes på TV2 fredag den 1. januar kl. 08.30-10.00

Hilsen Åge