MS Windows
briani 27239
Jobliste
Fra : Abricosicus

Dato : 11-12-09 17:58

Hej !

Er der en anden måde end ´Ctrl-Alt-Delete' man kan få startet joblisten
på i XP ?

Problemet er i forbindelse med fjernstyring af en anden pc.
For så får man jo joblisten på sin egen pc med ovennævnte tastekombination.

Med venlig hilsen

Abricosicus

Fra : Jacob [5260 Odense S~

Dato : 11-12-09 18:44

Abricosicus wrote:

> Er der en anden måde end ´Ctrl-Alt-Delete' man kan få startet
> joblisten på i XP ?

Højreklik på proceslinien og vælg "jobliste".

--
mvh Jacob [5260 Odense S]
Mailadressen er god nok som den er.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 11-12-09 20:16

Jacob [5260 Odense S] <jacob5260@gmail.com> wrote:

> Højreklik på proceslinien og vælg "jobliste".

Eller tryk Ctrl-Alt-End på tastaturet.

--
"I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall
out." Grace M. Hopper.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-12-09 19:30

"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Jeps - den virker fint

> Eller tryk Ctrl-Alt-End på tastaturet.

Virker ikke på min Thinkpad med XP

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 12-12-09 18:34

Jan Vestergaard <jan@jve.invalid> wrote:

> Jeps - den virker fint

> Virker ikke på min Thinkpad med XP

Mærkeligt. Det virker på min TP T23 med XP Pro. Der står osse et sted i
hjælpen til RDC, at det er sådan man gør.

Fra : Kurt G

Dato : 13-12-09 14:33

> Eller tryk Ctrl-Alt-End på tastaturet.

Virker heller ikke på min Ace TravelMate 5720 med XP pro
Kurt

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 13-12-09 16:19

Kurt G <kurt_g@guldbaek.net> wrote:

> "Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Virker heller ikke på min Ace TravelMate 5720 med XP pro

Hvilken Remote Desktop bruger du - og OP? Der findes en anden Remote
Desktop i Netmeeting. Den virker med XP - både Pro og Home, foruden alle
W fra og med W95. Jeg har osse brugt den i Vista HP.

Den Remote Desktop "vi" taler om, er den der benytter RDP(rotokollen).

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 11-12-09 19:35

Abricosicus wrote :
> Er der en anden måde end ´Ctrl-Alt-Delete' man kan få startet joblisten på i
> XP ?

Ctrl-Shift-Esc

--
/klaus

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 11-12-09 23:28

"Abricosicus" <abricosicus@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Problemet er i forbindelse med fjernstyring af en anden pc.
> For så får man jo joblisten på sin egen pc med ovennævnte

Jeg kan se, at der er flere forslag, så jeg ved ikke om det afhænger af det
program man remoter med, men jeg bruger altid ctrl+alt+F12

Kurt

Fra : Jakob

Dato : 12-12-09 12:02

On Fri, 11 Dec 2009 23:28:18 +0100, Kurt B. Andersen wrote:

> [...]
>
> Jeg kan se, at der er flere forslag, så jeg ved ikke om det afhænger af det
> program man remoter med, men jeg bruger altid ctrl+alt+F12

Windows rdp er det ctrl+alt+end Men der er som regel altid et eller andet
panel man kan højreklikke på og vælge send ctrl+alt+del

--
/Jakob

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-12-09 12:49

"Kurt B. Andersen" skrev i en meddelelse
> Jeg kan se, at der er flere forslag, så jeg ved ikke om det afhænger
> af det program man remoter med, men jeg bruger altid ctrl+alt+F12
> Kurt

Jeg tror det.

Lige nu har jeg "kun" Thinkpad T60'ere med XP - og der virker:

Ctrl-Alt-Del (giver valg med sluk, jobliste m.v.)
Ctrl-Shift-Esc (giver joblisten)
Højreklik på bjælken og vælg Jobliste (giver joblisten)

De andre nævnte forslag i tråden virker ikke her.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 12-12-09 18:34

Jan Vestergaard <jan@jve.invalid> wrote:

> Jeg tror det.
>
> Lige nu har jeg "kun" Thinkpad T60'ere med XP - og der virker:
>
> Ctrl-Alt-Del (giver valg med sluk, jobliste m.v.)

Ja, men kun på den computer du kører fra...