MS Windows
briani 27239
Installere Win 7 på dualboot?
Fra : sls \(2770\)

Dato : 11-12-09 11:24

Jeg har en maskine med dualboot Xp og linux på samme HD, men hver sin
partition.
Kan jeg godt skifte XP ud med win7 så jeg stadig kan boote på linux?
Det skal ikke være en opgradering af XP men en clean installation.

Mvh Sid

Fra : sls \(2770\)

Dato : 11-12-09 14:11

"sls (2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Kan jeg godt skifte XP ud med win7 så jeg stadig kan boote på linux?
> Det skal ikke være en opgradering af XP men en clean installation.

Nå, jeg kom til at installere, og nu kan jeg ikke boot i linux

Nogen der ved hvordan jeg kan boote i linux igen, uden at skulle installere
den igen?

Mvh Sid

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-12-09 19:11

Lav en reparations installation af den bootloader du bruger.

Regards Jens Peter Karlsen.