Nokia N900
Fra : Karsten Jensen

Dato : 10-12-09 17:14

Nogen, der ved hvor Nokia N900 kan købes ulåst? Den er udsolgt alle
steder....

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-12-09 18:47

Karsten Jensen wrote:
> Nogen, der ved hvor Nokia N900 kan købes ulåst? Den er udsolgt alle
> steder....

Jeg mener at have læst et sted at de ikke kan låses.....
Men det er nok svært at få dem uden abb.

Ville også gerne selv have en, men tror jeg venter lidt endnu ;)

// Hans

Fra : Karsten Jensen

Dato : 15-12-09 23:54

On 15 Dec 2009 17:47:23 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Ville også gerne selv have en, men tror jeg venter lidt endnu ;)

Har fået den via Happi - glæd dig.....

Fra : Lars Klintholm

Dato : 16-12-09 18:28

Den 15-12-2009 skrev Karsten Jensen i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Har fået den via Happi - glæd dig.....

Er det virkelig rigtigt, at den ikke kan sende MMS?
Jeg synes man læser forskelligt om det
Lars Klintholm

Fra : Karsten Jensen

Dato : 17-12-09 16:00

On Wed, 16 Dec 2009 18:28:01 +0100, Lars Klintholm
<nospam2009@klintholm.com> wrote:

>Er det virkelig rigtigt, at den ikke kan sende MMS?
>Jeg synes man læser forskelligt om det

Ja, det er rigtigt. Men der skrives om at det kommer i den store
planlagte opdatering i 2010.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-12-09 14:15

Lars Klintholm wrote:
> Er det virkelig rigtigt, at den ikke kan sende MMS?
> Jeg synes man læser forskelligt om det

Den er vist god nok..

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har sendt eller modtaget en
MMS, så jeg har valgt at være ligeglad..

Jeg kan til gengæld godt huske hvornår jeg sidst har været lidt
irriteret over min efterhånden ret langsomme Nokia 9300i ;)

Jeg har læst om en bug/feature der gør at alle alarmer kommer via
bluetooth hvis der er sluttet et bluetooth-headset til, det lyder
lidt for dumt og man må vel næsten gå ud fra at det bliver lavet om
på et tidspunkt..

I øvrigt, nu hvor et par i gruppen har dem, ved nogen så om det er
helt smertefrit at flytte kontakter over fra 9300i til N900 via
Nokia PC Suite eller lignende?

// Hans

Fra : Karsten Jensen

Dato : 17-12-09 16:01

On 17 Dec 2009 13:15:05 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>I øvrigt, nu hvor et par i gruppen har dem, ved nogen så om det er
>helt smertefrit at flytte kontakter over fra 9300i til N900 via
>Nokia PC Suite eller lignende?

Jeg flyttede fra N79 til N900 via PC Suite - og det fungerede helt
fint.

I øvrigt kan jeg anbefale: http://www.rockinmaemo.dk/