rep. af mobil
Fra : MariaH

Dato : 10-12-09 13:56

Hej sidder med en SE w200 hvor jeg skal prøve at skrue mobilen fra hinanden,
men hvilken skruetrækker skal jeg bruge?

Synes ikke lige jeg kan finde noget på nettet

--
Maria

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-12-09 15:35

MariaH skrev:

> Hej sidder med en SE w200 hvor jeg skal prøve at skrue mobilen fra hinanden,
> men hvilken skruetrækker skal jeg bruge?

Til mine SE-mobiler skal der ikke bruges skruetrækker. Man skal
vippe plasticdækslet af, og det er lidt tricky fordi det holdes
fast af nogle kroge indenunder, men det er ikke svært at hitte ud
af. Her kan du se en beskrivelse af hvordan man splitter en K700.

   http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=870

Det er ca. det samme med min T610.

--
Bertel

Fra : MariaH

Dato : 10-12-09 22:29

> [...]
> fast af nogle kroge indenunder, men det er ikke svært at hitte ud
> af. Her kan du se en beskrivelse af hvordan man splitter en K700.

Det ser ud til der skal en lille torx trækker til for at skrue de skruer ud

--
Maria

Fra : Frank Damgaard

Dato : 10-12-09 23:43

MariaH wrote:

> Det ser ud til der skal en lille torx trækker til for at skrue de skruer ud

de fås mange steder

harald-nyborg havde engang et skruetrækker og elektronik tangsæt
med tynde stjerne og torx-skruetrækkere i forskellig små størrelser.

eller evt. hos brinck.dk

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 11-12-09 06:13

> Det ser ud til der skal en lille torx trækker til for at skrue de skruer
> ud

Her kan du også få alt hvad en handy-quinde kan begære:
http://www.mytrendyphone.dk/shop/vaerktoej-111s.html

mvh

Andreas M. Hansen