Kogebog?
Fra : Ukendt

Dato : 11-12-09 09:40

Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt dette indlæg hører til i denne eller i
litteraturgruppen, men:

Jeg har netop læst en lille hyggelig sag af en Hugo Jensen - "Olsen og jeg -
om kærlighed og trøfler" - sjov historie som indpakning til gode opskrifter.
Jeg har forsøgt at søge forfatteren på nettet, men får blot henvisninger til
antikvariater, som har endnu flere af hans udgivelser.

Af teksten i bogen fremgår, at han var restauraør.
Kan nogen komme det lidt nærmere? (Med de opskrifter har han næppe haft en
pølsevogn på Rådhuspladsen).

MVH Leopold

Fra : søren brix

Dato : 11-12-09 09:51

"Firstname Lastname" <None> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Af teksten i bogen fremgår, at han var restauraør.
> Kan nogen komme det lidt nærmere? (Med de opskrifter har han næppe haft en

Hej Leopold

jeg ved ikke om det måske er ham her http://www.scheelsminde.dk/dk/om_os/

(iøvrigt stadigvæk et rigtigt godt spisested i aalborg )

mvh

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-09 12:06

"søren brix" <jennyogsoren@mail.dk> skrev

> Hej Leopold
>
> jeg ved ikke om det måske er ham her http://www.scheelsminde.dk/dk/om_os/
>
> (iøvrigt stadigvæk et rigtigt godt spisested i aalborg )

Hej søren
1000 1000 tak - det tror jeg.
Bogen er 2. oplag, men netop trykt i Ålborg hos Aksel Schølin, så det lyder
rigtigt.
Det var et hurtigt og godt bud.

For en del år siden frekventerede jeg jæsvnligt restauranten på
Scheelsminde - det er desværre for længe siden.
Deres vinkort fejlede nu heller ikke noget.

Med weekendhilsen, Leo