Forbikørende bilester
Fra : Finn

Dato : 11-12-09 08:41

(Touring Nyt)
Ja, jeg kender godt det der med hjælpsomhed fra
personer i bil.
Jeg var så uheldig at skride ud i en rundkørsel
nær Bjergby ved Hjørring.
Den første bil med en mandsperson i kunne lige snige
sig forbi og fortsatte så sin kørsel.
Den næste bil med en ung kvindelig bilist stoppede
og hun sprang ud og spurgte om jeg havde brug for
hjælp.
Det havde jeg, da jeg slog mit knæ lidt og havde besvær
med at rejse maskinen igen.
Jeg var desværre så forvirret, at jeg ikke fik en adresse
som jeg kunne sende blomster til.

Finn VFR800

Fra : F.Syndergaard

Dato : 12-12-09 10:41

"Finn" <autzenfjern@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med at rejse maskinen igen.
> Jeg var desværre så forvirret, at jeg ikke fik en adresse

Som Chris McDonalds siger: Mænd ser sådan på det "Fuck it or kill it". Det
virker som om ham har ret.
--
MVH.
Finni

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-09 16:05

"Finn" <autzenfjern@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> (Touring Nyt)
> Ja, jeg kender godt det der med hjælpsomhed fra
> personer i bil.

I sommer var vi 2 der var Fyn rundt, og ved Fåborg ledte vi efter Bed and
Breakfast
Vi kørte forbi et skilt, og stoppe ca. 50m efter skiltet, blev enige om at
gå tilbage, for se havde der stod på skiltet.
Straks var der en bil der stoppede, og spurgte om noget var galt...
Bag på bilen var der en MC og der stod Friend .
Så det var vel årsagen til de stoppede.
Nu har vi også fået et sådan skilt bag på bilen, og når den "langhårede" som
ikke er "biker pige" kører i bilen syntes hun det er sjovt når MCér kører
forbi og vinker eller giver hende en tommelfinger der peger opad...
Jeg er sikker på at hun også er en af dem der stopper, og sprørger om hun
kan hjælpe.

Nb. jeg kender ikke manden der laver skiltene.

Hilsen
Jack

Honda CB 550 K3

Fra : Simon

Dato : 13-12-09 15:19

Jack wrote:
> Bag på bilen var der en MC og der stod Friend .

Var vel disse?:
http://www.bikerfriend.dk/

--
Simon, Århus