MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Office kan ikke åbnes
Fra : Michael Sørensen

Dato : 10-12-09 18:55

Hej.

Jeg har windows 7

I går da jeg lukkede min computer ned virkede Outlook 2007 fint.

I dag da jeg har startet min PC op, og forsøger at åbne Outlook, åbner
den op, men inden den overhovedet er færdig med at indlæse, kommer der
en fejlboks 2Micorosoft Office Outlook kan ikke startes. Outlook vinduet
kan ikke åbnes. Og jeg kan KUN klikke OK. Ingen yderligere fejlbeskrivelse.

Programmet lukkes derefter.

Windows 7 opdaterede, da jeg lukkede ned i går, kan der være noget der?
Jeg har ikke lavet noget specielt mht. downloads, installeringer,
opsætning osv. den seneste tid.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 10-12-09 22:32

"Michael Sørensen" <spam@ellers.tak.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Windows 7 opdaterede, da jeg lukkede ned i går, kan der være noget der?
> Jeg har ikke lavet noget specielt mht. downloads, installeringer,

Kunne sagtens ligne et problem med en opdatering, som ikke er gået godt.
Prøv at systemgendanne til før du opdaterede.

Kurt

Fra : Rado

Dato : 11-12-09 04:26

On Thu, 10 Dec 2009 22:32:20 +0100, "Kurt B. Andersen"
<kurtanospam@privat.dk> wrote:

>Kunne sagtens ligne et problem med en opdatering, som ikke er gået godt.
>Prøv at systemgendanne til før du opdaterede.

Jeg opdaterer altid manuelt, hvis man klikker nej til at lade den
genstarte automatisk efter den er færdig, får man en side der viser om
alt er gået godt.

--
Rado

Demokrati: To ulve og et får der stemmer om
hvad de skal have til middag...