Nyt kamera
Fra : Steen

Dato : 10-12-09 16:56

Man har fået sig et nyt kamera...og nu vil dumme dumme iPhoto ikke gøre
som den plejer!
Førhen åbnede iPhoto så snart jeg satte mit kamera til, via USB - og
spurgte om billederne i kameraet skulle importeres.

Nu sker der ikke en hujende fis, når jeg sætter det nye kamera til min MacBook.
Jeg skal manuelt åbne iPhoto...og så er tingene som jeg kan lide det
(som det plejer).

Er der et sted jeg skal pille ved noget?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-12-09 17:02

Steen <isteen@googlemail.com> wrote:

> [...]
> det (som det plejer).
>
> Er der et sted jeg skal pille ved noget?

Det kan være kameraet skal sættes op ... kig i manualen i afsnittet om
at overføre billeder til computer. (PTP eller Mass Storage Mode)

/thomas

Fra : Steen

Dato : 10-12-09 18:40

On 2009-12-10 17:02:18 +0100, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> Det kan være kameraet skal sættes op ... kig i manualen i afsnittet om
> at overføre billeder til computer. (PTP eller Mass Storage Mode)
>
> /thomas

Fjong - det prøver jeg

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-12-09 22:58

Steen <isteen@googlemail.com> wrote:

> Fjong - det prøver jeg

Ellers har det traditionelt været programmet Billedoverførsel, der har
bestemt den slags. Jeg ved bare ikke, om det har ændret sig. Jeg synes,
programmet ser anderledes ud i Snow Leopard. Det er jo ikke et program,
man sådan åbner til hverdag. Prøv evt. at se i hjælpen til
Billedoverførsel. Der står noget om inkompatible kameraer.
--
Henrik Münster
Esbjerg