Standardbrowser - hvor?
Fra : Steen

Dato : 10-12-09 13:40

Hvor er det nu, man angiver hvilken browser der skal være standard?
Efter lidt pilleri, har jeg besluttet at smide iCab, Camino, Opera og
Firefox ud, og forsøgsvis lade Chrome være standardbrowser i stedet for
Safari

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-12-09 13:46

Steen <isteen@googlemail.com> wrote:

> [...]
> Efter lidt pilleri, har jeg besluttet at smide iCab, Camino, Opera og
> Firefox ud, og forsøgsvis lade Chrome være standardbrowser i stedet for

Det kan man gøre i indstillingerne til Chrome. Mac OS X er lidt sjov på
det punkt. Umiddelbart kan man ikke lige indstille standardprogrammer,
men mange programmer har den mulighed i deres egne indstillinger. Der
findes også programmer, der har den funktionalitet.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Steen

Dato : 10-12-09 14:33

On 2009-12-10 13:45:32 +0100, henrik@muenster.dk (Henrik Münster) said:

> [...]
> men mange programmer har den mulighed i deres egne indstillinger. Der
> findes også programmer, der har den funktionalitet.

Okay, tak for det

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 10-12-09 20:52

Henrik Münster skrev:

> [...]
> men mange programmer har den mulighed i deres egne indstillinger. Der
> findes også programmer, der har den funktionalitet.

Eller i Safari - Indstillinger - Generelt.

/Lars