Købe fransk orange-taletid
Fra : Leif Neland

Dato : 09-12-09 23:46

Jeg har et fransk taletidskort, der skal tankes op med jævne melllemrum
for ikke at udløbe. Og da det var et pokkers besvær at få fat i det, vil
jeg gerne ofre det, det koster at holde det i live.

Nu er problemet, at det er løbet tør.

Der er 3 måder at få det tanket op.
1: Via telefonen, hvor man skal taste sit kreditkortnr ind. Det virker ikke.

2: Via internettet, men det kræver telefonnummeret, og det kan jeg ikke
huske. Og da der ikke er penge på kortet, kan jeg ikke ringe til en
anden tlf og se nummeret med vis nummer. Med mindre jeg ringer 112, og
det er nok ikke så smart...

3: Via et skrabekort, men hvor får man fat i det i Danmark?

Jeg synes ikke det er muligt at købe et kort via nettet.

Leif

--
Jeg foretrækker min the tilberedt efter BS6008

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-12-09 10:24

Leif Neland skrev:

> Nu er problemet, at det er løbet tør.

Hvorfor smider du det ikke i skraldespanden?

--
Bertel

Fra : Leif Neland

Dato : 14-12-09 23:49

Bertel Lund Hansen skrev:

> Hvorfor smider du det ikke i skraldespanden?

Hvorfor læser du ikke, hvad jeg skrev?
Det var et pokkers besvær at få fat i det.
Jeg købte det faktisk brugt af en medarbejder i telebutikken.
Uden en adresse i Frankrig, kan man vistnok ikke købe et taletidskort.
Så vidt jeg kunne forstå; mit franske er ikke det friskeste
Så derfor vil jeg gerne holde det i live.

Nu har jeg fundet nummeret og koden.

Orange.fr er i øvrigt ret rodet; det er en portal, en sammenblanding af
en søgemaskine, en webshop med alle mulige varer og selve
"forretningssiden" for teleselskabet.

Leif

--
Jeg foretrækker min the tilberedt efter BS6008