Få styr på dit helbred
Fra : Brian Nielsen

Dato : 09-12-09 22:12

www.31323286.dk hvis du er int, kun seriøse henvendelser

Med Venlig Hilsen LR-forhandler af
Aloe Vera, parfume, kosmetik, kropspleje mm

Brian Nielsen
Blidahlund 2, 2. TV 2920 Charlottenlund
Tlf: +45 31 32 32 86
email: 31323286@figuaktiv.dk
P.S. Klik her www.happyhourparty.dk for at se et billede af, hvad jeg
virkelig laver.
P.S. Spørg mig om min to minutters præsentation.
Successfully, Befriend me Read me
Follow me, Watch me

Lidt om mig selv

Som selvstændig forhandler hos LR Health & Beauty Systems kan jeg tilbyde en
lang række af eksklusive produkter til personlig pleje og velvære. Jeg har
en bred erfaring indenfor området, som gør at jeg er i stand til at råde og
vejlede dig ved eventuelle spørgsmål eller problemer.

Hos mig finder du de berømte Aloe Vera produkter, hvis mangfoldige
egenskaber har skabt stor interesse og popularitet verden over.

Du finder også parfumer med velkendte og fantastiske dufte, samt helt unikke
duftserier fremstillet af kendte personer - KUN for LR´s kund

Fra : Jan Smed

Dato : 11-12-09 17:02

Rapporteret til abuse@post.tele.dk