MS Windows
briani 27239
kan Windows opdateringer slettes uden prob~
Fra : uh

Dato : 09-12-09 14:26

Kan man slette alle de downloadede opdateringer fra windows, når de først er
installerede og kører? Jeg tænker på alle de mapper med skjult indhhold, der
ligger i Windowsmappen og er med blå skrift - startende med dollartegn -
eller skal de ligge der til evig tid (til nyt styrestem installeres)?
mvh uh

Fra : Knud Erik

Dato : 09-12-09 14:30

http://www3.telus.net/dandemar/spack.htm

Fra : Gamle

Dato : 09-12-09 16:14

uh wrote:
> [...]
> skjult indhhold, der ligger i Windowsmappen og er med blå skrift -
> startende med dollartegn - eller skal de ligge der til evig tid (til

Hej.

Jeg bruger denne metode + sletter dem i windows via Totalcommander.

De forsvinder bare ikke inde i Tilføj/Fjern ved at du sletter mapperne
inde i Windows-mappen. For at fjerne dem inde i Tilføj/Fjern, skal du
også have fjernet henvisningerne til dem i registreringsdatabasen.
De ligger inde i
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall.

Mvh.
Torben

Fra : uh

Dato : 09-12-09 23:05

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> De ligger inde i
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall.

Tak for link og gode råd til både Knud Erik (superhurtigt!!) og Gamle -
glæder mig til at få ryddet op

Mvh uh

Fra : Jante

Dato : 09-12-09 23:31

"uh" skrev:

> Tak for link og gode råd til både Knud Erik (superhurtigt!!) og Gamle
> - glæder mig til at få ryddet op

Hent og installer CCleaner: (http://www.ccleaner.com)
Den klarer oprydningen nemt, sikkert og effektivt -
- og ganske gratis...

Mvh.

/J

Fra : uh

Dato : 11-12-09 08:37

"Jante" <adressen@er.invalid> skrev i en meddelelse

> Hent og installer CCleaner: (http://www.ccleaner.com)
> Den klarer oprydningen nemt, sikkert og effektivt -
> - og ganske gratis...
>

> Mvh.
>
> /J

Tak Jante, den ser god ud