Gaming PC
Fra : Jesper Hansen

Dato : 09-12-09 20:07

Hejsa.

Jeg skal ud og købe en ny pc'er, den skal hovedsageligt bruges til at spille
på, spil som Modern Warfare 2, Half Life 2, Far Cry, den slags spil, den
skal selvfølgelig også bruges til at surfe på og lidt tekstbehandling.
Jeg har valgt at købe den fra PC Lageret i Aarhus, jeg vil bruge ca 6-7000
kr på den, hvilen en ville i vælge herfra.
http://www.pc-lager.dk/computergruppe?gruppe_id=3&type=computere&gruppenavn=Gaming
PC

Mvh.

Jesper.

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 09-12-09 23:34

Jesper Hansen wrote:
> [...]
> Jeg har valgt at købe den fra PC Lageret i Aarhus, jeg vil bruge ca 6-7000
> kr på den, hvilen en ville i vælge herfra.

Jeg hælder til en "Game - Luksus" med en i5 - 750 CPU.

Jeg synes man får mest for pengene med den model. De penge man sparer kan man
altid bruge senere hen af vejen til opgraderinger hvis man skulle få brug for dem.

Desuden understøtter et ATI Radeon 5770 DirectX 11 - Af alle de andre kort som
tilbydes er det kun 5750 der også understøtter DX 11 og det er langsommere kort.

Skulle jeg bruge resten af pengene op til de 7000 havde jeg valgt et andet
motherboard der kunne køre 2 stk 5770 i crossfire og så naturligtvis købt 2
stk 5770 , men jeg kan ikke se en konfiguration der let tillader det.

Mvh
Christian