Danskvandmaskine, AQVIA Exclusive
Fra : Niels

Dato : 08-12-09 12:07

Jeg vil gerne høre, om der er nogen her, som har kendskab til denne
maskine:

http://www.aqvia.dk

Jeg har læst tråden fra et års tid siden:

Mon AQVIA Exclusive bare er "gammel vand på nye flasker"?

--
Niels

Fra : Allig8or

Dato : 10-12-09 08:40

"Niels" <nboegh@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Der er vist ikke meget epokegørende nyt i det,mon ikke de bare
vil "booste" salget herop til Jul...

Og hvis du bor i nærheden af Tyskland,
kan de købes til omkring 40€ (ca 300kr.)
Godt nok ikke de tjekkede modeller i rustfrit stål....

Byttepris for kulsyrepatroner DK ca 80kr/DE ca 30-35kr.
Mener at kunne huske,de bruger et andet koblings-system til
kulsyren,så man ikke umiddelbart kan anvende de tyske patroner på en "Dansk"
maskine....
Har i øvrigt bemærket,at Media-Markt i Flensborg,er begyndt
at forhandle modeller,med skruegevind,på flaskerne, i stedet for de lidt
mere klodsede bajonet-fatninger,d.v.s. de er nemmere, at få af og på
maskinen....
Med venlig hilsen
Fra en Danskvandsmaskinebruger af første grad....
Har altid ca 6. stk flasker med diverse smagsvarianter....
i køleskabet...

Henning Holm

"Its nice to be Important..
but its more important,to be Nice"

allig8or125@hotmail.com

Fra : Niels

Dato : 10-12-09 09:57

> <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
> Der er vist ikke meget epokegørende nyt i det,mon ikke de bare
> vil "booste" salget herop til Jul...

Hvilken én bruger du, Henning?

--
Niels

Fra : Allig8or

Dato : 11-12-09 07:33

> <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
> Der er vist ikke meget epokegørende nyt i det,mon ikke de bare
> [...]

----------------------------------
En billig en fra Tyskland...Sodamaxx eller Wassermaxx,tror jeg den
hedder,den er efterhånden 4-5 år,men den virker fint....
Har også en der hedder sprudelino...til de større kulsyrepatroner...

Fra : N Dude

Dato : 12-12-09 01:23

Allig8or wrote.:

> En billig en fra Tyskland...Sodamaxx eller Wassermaxx,tror jeg den
> hedder,den er efterhånden 4-5 år,men den virker fint....
> Har også en der hedder sprudelino...til de større kulsyrepatroner...

Hvor køber man ordentlig post-mix sirup til en fornuftig pris i kbh?

I elgiganten er de dels for dyre, og dels har de næsten ingen med rigtig
sukker. Det er stort set light alle sammen, og jeg kan ikke fordrage de
kunstige sødemidler. Jeg synes heller ikke, at de havde et fornuftigt
udvalg hos isenkræmmeren, og føtex har slet ikke post-mix sirup overhovedet.

Matas har jeg endnu ikke kigget hos.