Hjælp til sammensætning
Fra : Michael Jensen

Dato : 08-12-09 17:02

Hej i gruppen...

Jeg ved i får dette spørgsmål konstant, men jeg håber i alligevel vil
forbarme jer over mig, og komme med et eventuelt bud, da jeg ikke selv har
fulgt med på hardware fronten LÆNGE.

Jeg skal have lidt nyt hardware:

Bundkort
Processor
Ram

Budgettet er 3500 max. Systemet kommer til at køre en Windows 7 Ultimate (64
bit) som jeg har fået billigt gennem min arbejdsplads. Jeg har en Kingston
SSDnow Series V 64GB disk systemet bliver afviklet fra.

Computeren bliver stort set aldrig brugt til spil, hvorfor jeg også bare
beholder mit nuværende grafikkort. Så altså en maskine der er god til
"almindelig" brug som surfing, officepakken, torrents i baggrunden , dvd
encoding osv.

Jeg har altid førhen købt Intel, men er som sådan ikke et krav, hvis det er
AMD der leverer mest for pengene inden for budgettet.

Nogen bud?

Fra : N Dude

Dato : 08-12-09 19:46

Michael Jensen wrote.:

> Nogen bud?

Ja, http://www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_40/OFF01.SHTML

Glem alt det roderi med blandet hardware og køb en gennemtestet maskine med
hele tre års garanti. Den er lidt dyrere end dit budget, men så er den jo
også jule-hvid, og du får en fed skærm med i købet.

Jeg gad ikke længere bygge selv til de priser og med den service.