Konig DVB-T USB30
Fra : Thomas Sørensen Quaa~

Dato : 08-12-09 16:44

Efter at have flyttet kontor, har jeg mistet cd'en til min Konig DVB-T USB30
tuner, er der nogle, der ved hvor man kan finde driver og software til den.
(König svarer ikke på mails)

Cheers
TSQ

Fra : Peter

Dato : 08-12-09 17:03

"Thomas Sørensen Quaade" <Thomas.Sorensen.Quaade@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:4b1e743e$0$830$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Efter at have flyttet kontor, har jeg mistet cd'en til min Konig DVB-T
> USB30 tuner, er der nogle, der ved hvor man kan finde driver og software
> til den. (König svarer ikke på mails)
>
>Mon ikke du kan finde dem her:
http://konig-electronic-dvb-t-usb30-utilities.software.informer.com/

PeterB