N95 8GB - mystik
Fra : Donny Bruun

Dato : 08-12-09 00:58

Kan simpelthen ikke sætte strømstikket ind i mobilen. Der er ligesom noget
der har forskubbet sig eller sat sig fast. Virkede fint nok da jeg tog på
jobbet. Har ikke tabt den eller noget somhelst. Det er sgu mystisk.

Fra : Donny Bruun

Dato : 08-12-09 02:08

Det er faktisk noget rigtigt lort for mig da jeg skal på vinterferie på
tordag og meget gerne have en telefon med der kan bruges. Man kan desværre
ikke oplade Nokia'en via USB-stikket som man kan på visse Sony Ericcson
mobiler.

Findes der en ekstern oplader til batteriet til en N95'er ?

Har set een på Nokia's hjemmeside men den koster 500 bobs. Det må kunne
gøres billigere.

Noget tip eller ideer:

Mucho gracias.

Fra : Christen Fihl

Dato : 08-12-09 11:53

For meget lommeuld i hullet?
Fjernes med en tandstik

Fra : Donny Bruun

Dato : 08-12-09 13:57

"Christen Fihl" <look_at_HSPascal.fihl.net@nospam.plz> skrev i meddelelsen
> For meget lommeuld i hullet?
> Fjernes med en tandstik

nix, tror der er noget der har forskubbet sig. tager til den lokale
telefondoktor i eftermiddag.