Røget paprika
Fra : Henrik

Dato : 07-12-09 22:08

Ovenstående findes åbenbart i flere smagsvarianter - mild og hot.

Har I forslag til forskellige retter dertil?

Jeg søger forskellige LP Singler MC CD og CD singler - alle danske, fra slut
80'erne og op til 2002.
Se mere her http://www.123hjemmeside.dk/hallo_derude
(opdateret 06.12.2009)

Fra : Lars

Dato : 07-12-09 23:09

Henrik skrev:
> Ovenstående findes åbenbart i flere smagsvarianter - mild og hot.
>
> Har I forslag til forskellige retter dertil?
>

> Mvh

Jeg synes det passer til mange af de tomatbaserede gryderetter, samt til
Gullash og Gullashsuppe, Bøf Stroganoff, og ellers til de fleste
gryderetter, hvor man normalt ville komme almindelig paprika i og/eller
bacon for den røgede smag.

Det er også godt til æggeretter som f.eks. omelet og æggekage, eller
sammen med røræggene søndag morgen. Æg og røg er altid godt sammen. Tænk
bare på røget laks med røræg. Uhm

Hilsen Lars

Fra : HelleP

Dato : 08-12-09 06:22

On 7 Dec., 22:07, "Henrik" <hallo_der...@hotmail.comXX> wrote:
> [...]
>
> Mvh
>
> Jeg søger forskellige LP Singler MC CD og CD singler - alle danske, fra slut

Hjemme hos mig er røget paprika selvskrevet i paella og desuden alle
andre retter hvor du ville bruge en almindelig paprika men gerne vil
have den krydrede smag af røget med.