Forret - NYTÅR
Fra : helle

Dato : 07-12-09 03:45

Jeg skal stå for forretten til 8 voksne nytårsaften. Vi starter med
chamagne og østers til dronningen - og spiser så ved 20-tiden. Normalt
ville jeg nok have valgt en fiskeforret, men værten bryder sig ikke så
meget om fisk - så........ Ideer modtages med tak.

Fra : Bisse

Dato : 07-12-09 12:26

"helle" <hbknudsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Jeg ville tænke på en god suppe, gerne utraditionel. Eller en
butterdejsstang med skinkefyld. Eller en let, smuk salatanretning med røget
mørbrad. Eller hvad med et fad lækre tapas af alle mulige slags. Gratinerede
grøntsager er også en mulighed.

God fest :)

Fra : kim rasmussen

Dato : 07-12-09 13:36

"Bisse" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> "helle" <hbknudsen@gmail.com> skrev i meddelelsen

hej

Ville også foreslå lidt lækkert tapas ,ikke for tungt......eller en lækker
Carpaccio......
http://www.italy.dk/mad/carpaccio00.htm

Godt Nytår og velbekommen
Hilsen Kim

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 07-12-09 15:25

[...]

Varmrøget laks har været et hit her i huset de sidste par år, alle elsker
det.
Det kan laves i kuglegrill.

Steen.

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 07-12-09 16:21

[...]

Nå, havde ikke lige set at det ikke skulle være fisk.
Bortset fra det så smager varmrøget laks ikke særligt fisket.

Steen.